Gå til innhold

Torak - '85 Golf 1.8 ,solgt

Ranger emnet

Torak

Anbefalte innlegg

Fullstendig klar over det Mr.

En original hvit og kjip 2'er, er det så mye å se egentlig?

I tillegg så har det bare vært møkkavær siden jeg kjøpte speilreflekskameraet, og en original VW GOLF II, som i tillegg er skitten..ja, du skjønner tegninga.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kom plutselig over noen BBS RS-kopier på nett.

Disse er 7,5x16 ET25.

Ettersom disse koster halvparten av 928 felgene så blir det kjøp av sånne istedet, hvis selger er villig til å sende dem.

Blir vel seende greit ut det? Kanskje jeg må space ut litt, eller blir det greit uten spacere også?

LensoBBSRSkopi.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du MÅ ikke space :)

vil se greit ut

men hvis du vil ha bra strekk og poke ville jeg spacet de litt ut

MEN Quiality-autoimport har slike felger også til god penge NYE ;)

ta kontakt me og hør

De koster 6500,- nye, men når jeg kommer over noen relativt strøkne til 5000,- MED bra dekk så er det ikke mye tvil hva som lønner seg ;)

quality-autoimport har ikke disse felgene lenger tror jeg. Iallefall finnes de ikke på hjemmesiden deres, noe som de gjorde før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quality-Autoimport har Lenso BSX i 7x15 ET 35 på lager.

Om ikke har jeg kanskje noen i 7,5x16ET25 med Nkang NSII i 165/40-16 tilsalgs... blir kanskje litt lite på en 2er om du ikke er mann og senker møøøøye.

DU har PM. 16" er akkurat passe snoop.gif Skal ikke være noen monstertruck dette her.

sånn da vet du det Torak =)

var de jeg siktet til

takk Stig

Flotters! Takk-takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Vel, han jeg ville kjøpe Lenso-felgene fra hørte jeg aldri noe mer fra. Han var visst ikke så interessert i å bli kvitt dem likevel(snakker IKKE om "TurboPolo" her inne på forumet).

Men(!), nå har jeg funnet noen andre felger jeg skal gå for. Har ikke fått svar fra selger enda, men regner da med jeg får det så snart han ser meldinga :)

Da er neste prosjekt å få bilen litt(mye?) nærmere bakken. Er det noen med hånden på hjertet som kan peke ut/linke til et ikke så alt for dyrt justerbart senkesett som i tillegg er STIVT nok til å senke ganske mye?

Har aldri fått noe konkret svar på et rimelig og stivt senkesett. Har tenkt litt på fjører, men da kommer jeg helt sikkert bare til å angre i ettertid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg avtalt med selger, så på mandag skal jeg til Gjøvik en liten svipptur!:D

Har også bestemt meg for å kjøpe TA-Technix justerbar senk. Dette blir mest sannsynlig gjort når jeg har neste måneds lønning på konto. I tillegg blir det en liten sak til som skal handles inn i samme slengen.

Fant ut at jeg må kjappe meg litt så den blir klar til sommeren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør jeg å tippe at det er BBS RS eller Porsche felgs du skal hente på Gjøvik? ;)

Stivt og billig? VMaxx.

Hehe..det stemmer det gitt! Du er oppdatert på den fronten skjønner jeg ;) Gleder meg til å prøve dem på bilen.

VMaxx ja.. Hvor kjøpes det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider