Gå til innhold

Torak - '85 Golf 1.8 ,solgt

Ranger emnet

Torak

Anbefalte innlegg

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe..det stemmer det gitt! Du er oppdatert på den fronten skjønner jeg ;) Gleder meg til å prøve dem på bilen.

VMaxx ja.. Hvor kjøpes det?

Følger med der det er gromfelger, veit du, og kjenner han som har de felgene:)

Polardego på forumet her skaffer vel VMaxx (eventuelt noe med annet navn som er den samme ulla) for en grei pris. De billige settene, som f.eks VMaxx, Supersport og JOM har ofte den samme produsenten som et merke kjøper opp billig og setter navnet sitt på og selger noen slanter dyrere.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ligger Porsche-felgene på rommet mitt ;)

Skal prøvemontere i morra for å se hvordan det ser ut. Den er jo ikke senka enda, men vil se hva som må gjøres med skjermkantene. Håper det holder med å "brette inn" den kanten i skjermen.

V-Maxx ja..jeg vurderer det veldig. Fikk også høre at TA-Technix skulle være et greit alternativ? Noen som vet? Jeg vil jo helst slippe at det subber.

Skal sende en PM til Polardego ang. V-Maxx og høre litt hva han tror og mener.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med der det er gromfelger, veit du, og kjenner han som har de felgene:)

Aha. Sånn å forstå. Ja, hyggelig fyr det :)

Polardego på forumet her skaffer vel VMaxx (eventuelt noe med annet navn som er den samme ulla) for en grei pris. De billige settene, som f.eks VMaxx, Supersport og JOM har ofte den samme produsenten som et merke kjøper opp billig og setter navnet sitt på og selger noen slanter dyrere.

Hehe..sånn det fungerer ja. Skal ta kontakt med Polardego ang. V-Maxx.

Da får du ha takk for hjelpen - igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen crappy mobilbilder av hvordan felgene med dekk ser ut. Tror det kan bli ganske tøft.

Nå mangler jeg bare å kjøpe meg Porsche t-skjorte, Porsche caps og Porsche nøkkelring, så sier jeg meg ferdig :D

Edit: Legg merke til den rosa "sakkosekken".

DSC07483.jpg

DSC07487.jpg

DSC07488.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Jeg tror jeg skal selge dem igjen. Vurderer å være litt fornuftig og holde Golfen original, da det faktisk er deilig å kjøre bil med litt komfort sammenliknet med bmw'n.

Men jeg får se..felgene ligger nå her enda og jeg skifter mening fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider