Guru Skrevet Desember 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Ser at jeg skrev straffeskatt .... ble litt feil ord det. Sikker noe galt med tastaturet. Når du ikke betaler moms får du en ekstra straff som tilsvarer 60% av varens verdi. ("straffemoms?") Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guru Skrevet Desember 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Hvilke bevis vil dere ha, burde ikke være så vanskelig å legge fram det. Får jo et skriv fra Fylkeskattekontoret i Hordaland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Når du får det så scanner du brevet og legger det ut... :cool: Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 At tollvestenet har lov til å gå gjennom det som tolles inn er da ikke noe nytt. Trur dere virkelig de setter en moms grense uten å ha metoder for å overholde grensen så folk ikke sniker seg unna? Realiteten er nok litt kjipere enn det gitt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guru Skrevet Desember 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 OK! Thats greit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guru Skrevet Desember 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 En liten ide: Hvis noen vil bestille hos MB, kan det iallefall være lurt å ringe fylkesskattekontoret i Hordaland. Jeg vil tro de kan bekrefte det jeg sier. Selv om noen er skeptiske til det jeg sier, kan det vel ikke skade? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solid Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Hvor lang tid tok det fra du fikk pakken til de ringte deg? Hvorfor tar du ikke opp dette med politiet eller noen andre som kan hjelpe deg? - Sierra sedan -92 (rs styling) x Opel Manta GSi -85 x Sierra sedan -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Ta opp med politiet at han har smuglet noe selv? :) Importerer/kjøper man noe fra utlandet bør man vite at det skal momses inn i norge. Bestiller man fra noen som prøver å smugle det inn er det nok ens eget ansvar å betale moms på det man egentlig har betalt. Gambler man så gambler man, blir man tatt er det bare å betale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solid Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by boXer Ta opp med politiet at han har smuglet noe selv? :) Importerer/kjøper man noe fra utlandet bør man vite at det skal momses inn i norge. Bestiller man fra noen som prøver å smugle det inn er det nok ens eget ansvar å betale moms på det man egentlig har betalt. Gambler man så gambler man, blir man tatt er det bare å betale. Djizes christ! Hvordan skulle guru vite helt uten videre at mb.com sender ting igjennom tollen uten å momse det? Man forventer da såpass av et firma. - Sierra sedan -92 (rs styling) x Opel Manta GSi -85 x Sierra sedan -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Når "noen" lager en egen konto her bare for å slenge ut dette og blåse opp dette til uante høyder for å "bekjempe" konkurranse på eget marked ser jeg ingen grunn til å holde tråden åpen. Den åpnes igjen om GURU kan forklare meg (i pm) hvem han er og hvor han har infoen fra. Dette er altfor useriøst... 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg