ThomasWH Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Noen som vet et sted jeg kan lage bilen min innendørs, trygt og gratis? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 gratis? ha ha ha.. regner med det er i oslo du mener? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasWH Skrevet November 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 gratis? ha ha ha.. regner med det er i oslo du mener? I Oslo eller omegn. Gratis burde ikke være noe probem. Massevis av folk med tomme garasjer der ute. Mest pensjonister. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 haha:P Gratis ja:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 som du sier, mest pensjonister. pensjonister er ikke på bilforumet hvis du er villig til å betale litt, mener det var ca 1500kr, kan du ringe 91765067 men det er i asker Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tårnmannen Skrevet Desember 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 Er litt spent jeg :) Har du funnet noe trygt å gratis sted å lagre bilen din da? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 Dette er det nærmeste jeg kommer dine krav, Link Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technobreath Skrevet Desember 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 gratis ja. den var god! spøker du? Eller forventer du å finne lettlurte demente pensjonister som sitter å ivrer fremfor PCene sine og surfer på bilforumet? :D Siter Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil Toyota Carina 2 1986 - Solgt Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Ingen som låner ut garasjen gratis hvis de kan få betalt av noen andre. Hvis du ikke kjenner noen da,selv låner jeg av besteforeldrene til en kompis (Gratis) Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg