limtopp Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Er denne noe å satse på tror dere? Skal spille sammens med Pioneer spiller og bakhøytalere. Ekstremt billig side ivertfall:) http://www.megabillig.no/index.php?page=produkt&cat1=49&cat2=178&id=2140 Siter Ford Mondeo 2,0 GLX Kombi 95 mod ------------------------------------ Volvo 440 2,0i 93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Det der er jo ikke et frontsett..Det er jo bilde/link til 5x7 høytalere.. Frontsett er:høytaler som er som oftest mellom 5 til 6 tommer,med diskant og delefilter... Men jeg har god erfaring med Rockford,bruker det selv i bilen min,har nesten kun rockford i bilen min :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Jeg drister meg til å legge til her at det er vel egentlig ikke noe som heter "frontsett". Det heter KOMPONENTSETT og består da av flere komponenter som f.eks. 2 diskanter, to mellomtoner og to delefiltere. Er det et 3-veis sett så består det da av 2 diskanter, to mellomtoner, to mellombasser og to delefiltere Derav "komponentsett"! Hvis en skal være pirkete så kan en kalle det for et "frontsystem" men dette bruker jeg som regel på større høyttalersystemer som 3-veis eller større. Jeg håper trådstarter tillgir meg for denne rettelsen. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limtopp Skrevet November 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Hehe, beklager for feil ordbruk, og helt greit med rettelser morel:) Men dere sjønnte hva jeg mente=) Da jeg sa frontsett, mente jeg egentlig at jeg skulle ha de framme i dørene, kjører mondeo og der passer denne dimensjonen rett inn i dørene utn noe ombygging.. :) Er som jeg har sakt tidligere ikke kjempe kresn på lyden, men er ute etter noe som spiller betydlig bedre enn org talerne og ikke vrenger seg på høyt volum.. :) Siter Ford Mondeo 2,0 GLX Kombi 95 mod ------------------------------------ Volvo 440 2,0i 93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 passer vel 5,25" rett i front der og.. da kan du kjøpe et 5,25" komponentsett og plassere diskanten i speilhusa eller noe slikt :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg