Skulebollen Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Interiøret er vell heller ikke orginalt da det er sydd opp med RATS logoer på seter mener jeg å huske når jeg så bilen. Er då fortsatt originalt vel? eller er der andre seter enn originalt? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Det var ikke orginale stoler når jeg så den. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 skulle jeg endra noe på den ville det vert småfiks av intreør(f. eks sånn som gomega har med diodene) muligens biltema stål spylervesketank(noen som har sett disse? de er kule:O håper bare det ikke er for mye biltema logo)og en finere farge. dyp blå metallic f.eks Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg