Gå til innhold

GTA IV: Bildetråd

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Haha, de eneste jeg har. En temmelig grisebanka Schyster PMP 600 (Chrysler HEMI 300). Tok bildet i sammenheng med at jeg tok Unique stunts, og da jeg feilet et stunt skled bilen på taket noen par hundre meter bortover en gressplen. Etter jeg fikk snudd bilen på redd kjøl, fant jeg ut at det faktisk var gjørme/jord på taket, det var en litt stilig effekt som jeg la ut i en "things you didn't know"-tråd på et GTA-forum.

DSC01243.jpg

Her hadde motoren sluttet å fungere, og det er ikke så rart, når man ser at halve panseret er trykka innover.:D Legg merke til gjørma på taket.:)

DSC01244.jpg

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minimum System Requirements

* OS: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3

* Processor: Intel Core 2 Duo 1.8Ghz, AMD Athlon X2 64 2.4Ghz

* Memory: 1.5GB, 16GB Free Hard Drive Space

* Video Card: 256MB NVIDIA 7900 / 256MB ATI X1900

Recommended System Requirements

* OS: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3

* Processor: Intel Core 2 Quad 2.4Ghz, AMD Phenom X3 2.1Ghz

* Memory: 2 GB (Windows XP) 2.5 GB (Windows Vista)

* 18 GB Free Hard Drive Space

* Video Card: 512MB NVIDIA 8600 / 512MB ATI 3870

Kilde

Vw Golf Highline 01'

(x) Subaru Impreza gt 99'

(x) VW polo 96'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg har lest er det et prosjekt i seg selv bare å få starta spillet etter installasjon, selv med en lovlig kopi.

Må ha 2-3 kontoer på forskjellige sider for å i det hele tatt kunne spille spillet. Og så må du aktivere spillet og starte opp et eget program før du kan omsider starte selve spillet :P

Skjønner jo godt hvorfor Rockstar har gjort det sånn, men burde vært lettere for de som kjøper spillet synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider