Gå til innhold

Audi 100. Bytte til AC mulig?

Ranger emnet

georgpersen

Anbefalte innlegg

Er det noen som har peiling på om det kommer til å funke å bytte klimaanlegg fra brytere til det digitale som sitter i de dyrere modellene (som f.eks S4, S6). Bilen min er en audi 100 2,8 liter 1991-modell.

To andre ting, er det noen som vet hvor det er å få tak i S4 speedometer, S2/S4 ratt? Hvis jeg kjøper skinninteriør fra S4 stasjonsvogn, passer interiøret og baksetene i min sedan?

Audi A3 1.8t 97'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakseteryggen fra sedan passer ikke i Avant. Resten passer..

instrumenter passer, men turteller'n din funker ikke pga s4 har enten v8 eller 5'er.. Rattet fra S4 passer over..

For å bytte klima må du ha ledningsnettet, og alt av spjeld og dritt bak dasjen.. Du har vel bareAC i din, og ikke klima.. Det er en ombygging jeg ikke hadde giddi.

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bytte speedometer.. MEn du må bytte turtellern til den du har, og ikke den fra S4'n..

Klima kan du jo justere temperaturen på så står den å holder den tempen du vil ha..Vanlig AC må du justere på sånne hjul, og skru av og på AC manuelt med en knapp.

Møller kan vel gjøre det, men om du har AC er det ikke noe vits.. Altfor mye penger for veldig lite.

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey.. Ville det funka å ta det digitale fra en audi a4 da? Det er vell AC?

Bah, alle de digitale er så du justerer temperaturen.. Det har ikke du. Hvorfor må du absolutt ha det da? Kjøp deg en bil som har det da vel ;)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ledningsnett for AC, klimafordamper og klimabeholder liggende om det er interessant. Da tror jeg du trenger klimastyringen (displayet), slanger og radiator + klimapumpe utenom.

Disse er fra S4..

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider