Gå til innhold

Hvordan Audi?

Ranger emnet

Schei

Anbefalte innlegg

Jeg var en tur i sverige i dag, da så jeg denne audien,

Hvordan Audi er dette a?? har aldri sett en sånn før. Ser ut som to biler som er satt sammen:P

http://www.schei.9f.com/cgi-bin/i/Audi.JPG

http://www.schei.9f.com/cgi-bin/i/Audi1.JPG

- 1990' Opel Vectra 2.0i

- 1989' Ford Transit (Russebil)

- 1987' Honda Camino moped (pedalstart)

www.schei.9f.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KinG^KaoZ

Hvorfor er det så SINNSYKT mange som bruker hvem, hvordan og hvilken osv feil? Blir gal jeg :eek:

Du skjønner hva jeg mente ikke sant??

Blir du gal av det blir du lett gal:P

- 1990' Opel Vectra 2.0i

www.schei.9f.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg skjønner det, men når det er så mange som gjør det så blir det irriterende :)

Hvorfor skriver dere det slik da?

hehe vi er en stor gjeng med dyslektikere:P

værre er det ikke. Skal skjerpe meg:D

- 1990' Opel Vectra 2.0i

www.schei.9f.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonaldo

Dritt i hvårdun følk skrivjer da! Så lennge De skønner påenget er vell ikkje dett no å hennge sæj åpp i?

btw: Blir sikkert bra den Audien når den blir ferdig.....

Greit nok å skrive ord feil, men faen da :D

http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=136&Group=Film&ThreadID=538162&Thread=Hvem%20er%20din%20faboritt%20film?

Blir irriterende når 50% gjør det på internett, en vakker dag vil dette gå alvorligt galt... :eek:

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok å skrive ord feil, men faen da :D

http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=136&Group=Film&ThreadID=538162&Thread=Hvem%20er%20din%20faboritt%20film?

Blir irriterende når 50% gjør det på internett, en vakker dag vil dette gå alvorligt galt... :eek:

jeg er så enig.dysletikere som skriver feil og skylder på sykdommen.

jeg har selv dysleksi men av hensyn til de andre brukerne konsentrerer jeg meg meget for å skrive riktig for deretter presentere meg selv bedre og at andre skal gidde å lese mine utspill og meninger.

ha litt respekt for dere selv og jobb litt mer med skrivingen så setter dere kanskje dere selv i et bedre lys.

det er desverre slik at når det kommer mye skrivefeil i innlegg

så tror ofte andre brukere at du mangler kunnskap om emne og ved bruk av dialekt og feilskrivning gidder ikke folk ta seg tid til å fordøye deres utspill og meninger.

dette var ikke ment som dissing til dysletikere eller meg selv :D

mvh

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som skriver mye feil er vel kanskje de som snakker feil, skriver SMS feil ELLER har dårlig tid.......

*Vi har utlendinger på forumet som sikkert gjør så godt de kan.

*Mekanikere uten følelse i fingrene etter å ha skrudd på gamle Forder.

*Folk som driter i rettskriving, men gjør seg forstått.

*Folk som ikke er vant til å trykke på et tastatur.

*Hundrevis av dialekter i Norge.

*Dysletikere som sliter.

Ikke nødvendig å poste masse dritt hvis en stakkar feks skriver Impresa fremfor Impreza. Og/å. Hvordan/hvilken/hvem/åssen.

Det er værre med det jævla SMS-språket som folk bruker!

Jeg mener det at så lenge folk skjønner poenget så er vel ikke rettskrivengen så nøye....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kas

jeg er så enig.dysletikere som skriver feil og skylder på sykdommen.

jeg har selv dysleksi men av hensyn til de andre brukerne konsentrerer jeg meg meget for å skrive riktig for deretter presentere meg selv bedre og at andre skal gidde å lese mine utspill og meninger.

ha litt respekt for dere selv og jobb litt mer med skrivingen så setter dere kanskje dere selv i et bedre lys.

det er desverre slik at når det kommer mye skrivefeil i innlegg

så tror ofte andre brukere at du mangler kunnskap om emne og ved bruk av dialekt og feilskrivning gidder ikke folk ta seg tid til å fordøye deres utspill og meninger.

dette var ikke ment som dissing til dysletikere eller meg selv :D

mvh

Hva annet er det å skylde på a?? skjønner at denne tråden ble ødelagt pga den feilen:D så skjønner litt hva du mener, men trenger ikke henge deg opp i alle feilene da. da kommer du til å ødelegge mange tråder:P

kan heller bare si feilen så er vi ferdig med deg:D

- 1990' Opel Vectra 2.0i

www.schei.9f.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så så! Jeg snakker ikke om skriveleifer generelt, men feil bruk av hvem, hvilken, hvordan osv. Folk skriver "hvem bil" osv hele tiden, ser det mer og mer. Mange som skriver f.eks "Hvem bil er best" for å spare tid (SMS språk sak), men det virker jo ut som om folk ikke vet forsjellen lenger.

Var ikke ment for å disse noen ;)

Skal mye til for å fatte at "Hvem bil" høres rimligt feil ut, er sikker på at de som skriver det vet det godt selv, blir så irritert jeg :D

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider