Gå til innhold

Golf eller Civic?

Ranger emnet

Axelshei

Anbefalte innlegg

personlig liker jeg ikke civic. vil si jeg har sett MANGe fler golfer som er fine enn civice'r.

Men smaken er som baken, delt i 2.

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golf 3, ribbet for utstyr? Hvor gøy er det? Legg spesielt merke til hvor billig tenningslåsen er..

Kjøp heller en tredørs EG Civic med alt av utstyr. Gjerne med B serie 1.6 liters VTEC motor på 160hk. Skal garantere deg at du vil like den motoren, uten at du må betale for mye.

Så gamle biler vil være preget av rust, spesielt hjulbuer.

Anbefaler Civicen lett. Du får masse billige deler, overflod av deler til dem i usa og bruktdeler her i norge. Alt tenkelig.

Prøvekjør dem begge før du bestemmer deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompis av meg har en Golf 3 som har rusta opp, hvor bilen blir kjørt har mer å si enn hvor den er bygget. Golf 3 virker billigere på noen områder, men jeg syns resten av interiøret er skikkelig fett. Men det er EG-interiøret og.

Hondaen, ta det følgende med ett smil:

personlig liker jeg ikke civic. vil si jeg har sett MANGe fler golfer som er fine enn civice'r.

Men smaken er som baken, delt i 2.

Det har mer med eierne enn bilene å gjøre :)

Når det er sagt finner du mye mer harry dritt på VWVortex enn på Honda-Tech

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde det vært golf 2 så skulle jeg tenkt nøye over det, men når det er golf 3, så må det bli civic..honda er jo turtallsmotor, det er jo litt gromt!:)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, jeg har golf 3 som arbeids/vinterbil nå og jeg er meget fornøyd med den, civic har jeg aldri hatt men jeg husker jeg dreiv og titta på de før jeg handla golfen men dem var rusta opp alle jeg så på så da blei de golf, + at jeg er generelt vw-audi person.. hehe. golf ruster dem og altså men jeg har et intrykk av at dem ikke ruster like mye. ang kvalitet kan jeg ikke utale meg ang honda. men er i hvertfall meget fornøyd med golfen.

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider