Haansi Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 http://www.kriposhunter.frac.dk/ Sick.. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Creepy.. Er 'endel' som ikke burde leses av lovens lange arm der inne. Hvis lovens lange arm da eier forumet.. Creepy.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Tviler men... Uansett, er ikke såååå tung kriminalitet der inne vel? Har funnet en del interessant der inne... menmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Tviler men... Uansett, er ikke såååå tung kriminalitet der inne vel? Har funnet en del interessant der inne... menmen Virker ganske vanntett den teorien der da.. Men er jo deres egen feil når de skriver kriminalrelaterte ting i et åpent forum. Vet om en som ble tatt inn av politiet for ting han la ut på http://www.nesc.nu liksom.. Så de har nok oversikten omtrent uansett hvor du skriver.. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Hehe, vært medlem der siden 2002, og jeg tror ikke den er så vannfast som han skal ha det til.. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Hehe, vært medlem der siden 2002, og jeg tror ikke den er så vannfast som han skal ha det til.. Argumenter gjerne imot :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Hvis du leser litt hvem Frank Aune er, og hvilke saker han tidligere har skrevet, så vil du førstå :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Æsj, er det han som har laget saken? Det er vel ikke fyren som lager alle konspirasjonsteoriene på itpro? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Bullshit. Hvor gammel er siden? Hvor mange er det som er "tatt"? Eller er det bare admin og co som har det litt moro? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1mzor Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Det er admin og co som har hatt det litt vell morro for å riste frank ut av buret. Siter - Saab 9-3SC Vector 08' x 97 BMW 523ia x 91 BMW 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Har lest det nå ja :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 http://freakforum.nu/forum/showthread.php?t=119442&highlight=kripos Årets prank? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Um.. Haansi, hvordan overså du det aller øverste som sto der? "FØLGENDE INNHOLD ER EN SPØK ISCENESATT AV NORSK FREAKFORUM" :D Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Um.. Haansi, hvordan overså du det aller øverste som sto der? "FØLGENDE INNHOLD ER EN SPØK ISCENESATT AV NORSK FREAKFORUM" :D Eirik Den kom der nettopp.. De redigerte den for 20 min sida. Ellers hadde de jo ikke klart å lure noe, luringen ;) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Um.. Haansi, hvordan overså du det aller øverste som sto der? "FØLGENDE INNHOLD ER EN SPØK ISCENESATT AV NORSK FREAKFORUM" :D Eirik Du gikk jo på den du også da;P Kmenterte jo først av alle her du:):ratatatat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg