eiriksmil Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Sa jeg at jeg ikke gikk på den eller? ;) Om jeg hadde oversett den overskriften hadde det egentlig ikke forundret meg.. :D Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Nei du gjorde vel ikke det direkte.. Tenkte på det du skrev i forje post.. Um.. Haansi, hvordan overså du det aller øverste som sto der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Er enda verre hvis trådstarter overser noe sånt enn en som kommenterer :D Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 hehe;P ja sant det:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Jada dere ble eid begge to. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Er enda verre hvis trådstarter overser noe sånt enn en som kommenterer :D Eirik Som sagt, så overså ingen noe som helst.. Delen øverst på siden ble først lagt inn ETTER de avslørte spøken, altså etter jeg laget denne tråden. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 han Frank Aune må være litt blåst da.. viss han tror kripos er så dårlige.. for hvem faen hadde hatt " kun for ansatte til Kripos" der?:P i allefall ikke kripos!:P huff.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 enten den eies eller ikke av kripos kunne særlig ike brydd meg mindre egentlig! for min del er det bare flott at sååå mange idioter av norges befolkning offentlig prater om narkotika og andre værre saker og blir busta;) How dumb can you be;!) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Personlig skjønner jeg ikke hvorfor politiet i det hele tatt gidder og bruke tid og penger på og gå etter folk som skryter av sine narkotikavaner og hacker-1337skillz på div. fora. Er jo en kjent folk at folk som skryter av dette enten er 14 og bor hos mamma, eller jobber på ei verna bedrift. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 enten den eies eller ikke av kripos kunne særlig ike brydd meg mindre egentlig! for min del er det bare flott at sååå mange idioter av norges befolkning offentlig prater om narkotika og andre værre saker og blir busta;) How dumb can you be;!) Agreeeeed. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Er vel ikke vanskelig å mekke en host som kan hete klynge.politiet.no? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 enten den eies eller ikke av kripos kunne særlig ike brydd meg mindre egentlig! for min del er det bare flott at sååå mange idioter av norges befolkning offentlig prater om narkotika og andre værre saker og blir busta;) How dumb can you be;!) Haha du er ikke akkurat den rette typen til å si det da!! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg