Gå til innhold

Bi-xenon vil ikke bytte til nærlys igjen

Ranger emnet

Jumpern

Anbefalte innlegg

Har hørt om flere som sliter med noe av det samme, mener det var snakk om et "skjold" som ikke ville gå tilbake.. altså noe inne i pæren som er fucked. leverte tilbake å fikk nytt som funka helt fint!

men er noen år siden da, vet om det samme gjelder i dag..

Har forresten også xenon i reflektorlykter, stilte lysene litt lenger ned når jeg putta inn xenon.. har ikke hørt noen klage ennå! og det ble 9,8 ganger bedre lys.. orginalt er det eleeendig lys, uansett hvordan pære jeg bruker..

Og til slutt, faen for et stygt profilbilde du har !! LFC forever ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går egentlig bare å venter på at en IDIOT med sine jævla kule 55w 6000k forbanna H4 xenon kommer over en bakketopp og møter på ett vogntog og blender han og vogntogføreren smeller på 8xluminator + div ekstralys og bilen smeller inn i ett eller annet og tar livet av noen snart... Det kommer til å skje før eller siden.

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fint lite og si at det er minus styrt!! men kommer ikke på hva du kunne og gjort galt, vanskelig og koble feil å siden det er plugg....og til dere som syter over xenon ! jeg etter monter det jeg klare av xenon på mine biler , og blir aldri og slutte med det heller, etter fem år med xenon går det ikke ann og leve uten, sånn er det bare!!!! så dere som ikke liker må bare fortsette og klage til dere blir like blå som 6000k xenon!:)

Det går i R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, åssen er spredninga og vinklinga på lysane i bilen din?

jeg ettermonterte xenon lys på min bil men langlysa lyste nermere bilen enn hva nærlysa gjorde, kansje bare noe kødd der?

og jeg vill faktisk annbefale deg og heller kjøpe vanlige H4 pærer med blanding av xenongass og halogengass med blått glass, det har jeg sjøl gjort og vil si at det var noe av det greieste jeg har gjort, pappa har også kjøpt og dama og har ett sett i arbeids bilen også.

disse selges på bla dybvig trading. koster ca 200 kr settet men er værd værteneste øre.

bedre og ha de lovelig og noe som funker enn ulovelig og ikke fungerbart.

mazda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider