volvo140lover Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 :repost: :repost: :repost: :repost: :repost: :repost: :repost: Kommer jo kun det samme dag etter dag? Folk må nesten starte å søke litt mer. Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Trodde det var meningen med forumet jeg.. altså poste nye poster om ting man lurte på. hva skall men ellers med et bilstereoforum ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Tror han mener at det kommer opp nye tråder, av det samme som har vært spurt om før. At folk ikke klarer og søke etter det dem trenger hjelp med! Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Med tanke på enkelte andre tråder her kan vi vel ikke klage på noen doble tråder lengre… Med seff, STFW kan fremdeles komme noen ganger :) Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet November 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Trodde det var meningen med forumet jeg.. altså poste nye poster om ting man lurte på. hva skall men ellers med et bilstereoforum ? Når 10 stykker spørr om, åssen er den suben,forsterker,frontsett å hvor store kabel bør jeg bruke? Hvem batteri er best å bruke? kasse til den å den suben(står i bruksanvisingen) Åssen koble det å det sammen? Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Når 10 stykker spørr om, åssen er den suben,forsterker,frontsett å hvor store kabel bør jeg bruke? Hvem batteri er best å bruke? kasse til den å den suben(står i bruksanvisingen) Åssen koble det å det sammen? Ja det går ann og søke før man lager en post, enig med deg der. Men det er mange som synes det er greit og få litt feedback angående forsterkere, subber osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet November 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Ja det går ann og søke før man lager en post, enig med deg der. Men det er mange som synes det er greit og få litt feedback angående forsterkere, subber osv. da søker man, å på http://WWW.BILFORUMET.NO finner du info å folks meninger om de fleste ting som går ann å få til bil;) er en knapp på toppen av siden, står søk på den. Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_mg Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Når 10 stykker spørr om, åssen er den suben,forsterker,frontsett å hvor store kabel bør jeg bruke? Hvem batteri er best å bruke? kasse til den å den suben(står i bruksanvisingen) Åssen koble det å det sammen? Gjelder hele jævla forumet det da! Er jo likedan på 200-forumet: Får ikke start på 230F Hvilken turbo skal jeg velge? Hvorfor koker bilen min??? Hvorfor er jeg så jævla idiot???? Er ikke kun her på stereoforumet. Siter http://www.volvo-racing.i2.no Volvo 242 Turbo Volvo 242 Turbo banebil 1984 Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987 BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
comadore Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Når 10 stykker spørr om, åssen er den suben,forsterker,frontsett å hvor store kabel bør jeg bruke? Hvem batteri er best å bruke? kasse til den å den suben(står i bruksanvisingen) Åssen koble det å det sammen? Sorry asså! Men "HVEM batteri er det best å bruke?" Er ikke korrekt bokmål/norsk etter hva jeg vet. Og ja:) folk kan bli flinkere til å søke. Men hvorfor bry seg? Du TRENGER IKKE å svare!!! Siter Ford Orion 1990- Førstebilen:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet November 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Sorry asså! Men "HVEM batteri er det best å bruke?" Er ikke korrekt bokmål/norsk etter hva jeg vet. Og ja:) folk kan bli flinkere til å søke. Men hvorfor bry seg? Du TRENGER IKKE å svare!!! du trenkte å svare her eller? nørd... Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet November 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Gjelder hele jævla forumet det da! Er jo likedan på 200-forumet: Får ikke start på 230F Hvilken turbo skal jeg velge? Hvorfor koker bilen min??? Hvorfor er jeg så jævla idiot???? Er ikke kun her på stereoforumet. hehe;) de er langt ifra så ille som bs trådene. Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
comadore Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 du trenkte å svare her eller? nørd... Jeg jeg TRENGTE å svare her:) Og nei jeg er ikke "Nørd". En nørd er en som klager over tråder som er "litt unødvendig" og dermed lager en som er totalt unødvendig. Mods er klar over at det kommer mange unødvendige tråder både på bilstereoforumet og andre steder. De kan ikke slette alle. Så bare overse de! Er ikke vanskeligere enn det;) Hvis DU har problemer med å overse en tråd, da anbefaler jeg å besøke noen som kan få ned temperaturen din;) Siter Ford Orion 1990- Førstebilen:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet November 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 å? har jo helt ny radiator?;):fucku: :) Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 haha, han kjører volvo jo. Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 da søker man, å på http://WWW.BILFORUMET.NO finner du info å folks meninger om de fleste ting som går ann å få til bil;) er en knapp på toppen av siden, står søk på den. Vis det er noe jeg lurer på så hører jeg bare med de som selger varen. Men ja går fortere og søke, men synes det er helt greit at folk slenger ut spm ang subber osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg