Gå til innhold

Ingen som blir LEI bilstereotråden?

Ranger emnet

volvo140lover

Anbefalte innlegg

Trodde det var meningen med forumet jeg.. altså poste nye poster om ting man lurte på.

hva skall men ellers med et bilstereoforum ?

Når 10 stykker spørr om, åssen er den suben,forsterker,frontsett å hvor store kabel bør jeg bruke?

Hvem batteri er best å bruke?

kasse til den å den suben(står i bruksanvisingen)

Åssen koble det å det sammen?

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når 10 stykker spørr om, åssen er den suben,forsterker,frontsett å hvor store kabel bør jeg bruke?

Ja det går ann og søke før man lager en post, enig med deg der.

Men det er mange som synes det er greit og få litt feedback angående forsterkere, subber osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det går ann og søke før man lager en post, enig med deg der.

Men det er mange som synes det er greit og få litt feedback angående forsterkere, subber osv.

da søker man, å på http://WWW.BILFORUMET.NO finner du info å folks meninger om de fleste ting som går ann å få til bil;) er en knapp på toppen av siden, står søk på den.

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder hele jævla forumet det da!

Er jo likedan på 200-forumet:

Får ikke start på 230F

Hvilken turbo skal jeg velge?

Hvorfor koker bilen min???

Hvorfor er jeg så jævla idiot????

Er ikke kun her på stereoforumet.

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry asså! Men "HVEM batteri er det best å bruke?" Er ikke korrekt bokmål/norsk etter hva jeg vet.

Og ja:) folk kan bli flinkere til å søke.

Men hvorfor bry seg? Du TRENGER IKKE å svare!!!

Ford Orion 1990- Førstebilen:O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du trenkte å svare her eller? nørd...

Jeg jeg TRENGTE å svare her:) Og nei jeg er ikke "Nørd". En nørd er en som klager over tråder som er "litt unødvendig" og dermed lager en som er totalt unødvendig.

Mods er klar over at det kommer mange unødvendige tråder både på bilstereoforumet og andre steder. De kan ikke slette alle. Så bare overse de! Er ikke vanskeligere enn det;)

Hvis DU har problemer med å overse en tråd, da anbefaler jeg å besøke noen som kan få ned temperaturen din;)

Ford Orion 1990- Førstebilen:O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da søker man, å på http://WWW.BILFORUMET.NO finner du info å folks meninger om de fleste ting som går ann å få til bil;) er en knapp på toppen av siden, står søk på den.

Vis det er noe jeg lurer på så hører jeg bare med de som selger varen.

Men ja går fortere og søke, men synes det er helt greit at folk slenger ut spm ang subber osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider