Glenni23 Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Heisann:) Er jeg på jordet hvis jeg vil senke kadetten min? Er litt kjipern å gå neddi, har gjort det 3,4 ganger allerede...men det var over tidenes rareste humpel, og med full bil. Det står nå på 13" felger, men skal kjøpe nye 16 alu felger til sommeren. Hvor mye kan jeg senke denne da så det ser bra ut og ikke kommer til å gå neddi med denne bilen på 16" felger? Og må jeg ha senkefjærer og dempere? eller bare fjærene? Og er det stress? eller vanskelig å gjøre det? en ting til! Er det stress med godkjenning og alt det der? Dette er bilen forresten=) [/img] [/img] Takk for svar.:) Har veldig lyst men er små skeptisk? Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Kjør på, den er jo høy som et fjell :) Om du slår nedi avhenger av mye; kjørestil, hvor langt ut felga stikker, hvor store dekk du har, hvor stivt senkesettet ditt er, osv osv. Noen slår nedi og subber stadig på 20mm senk, andre senker 100mm og subber ikke. Her er KW senkesett, 45-80mm. Grunnen til at du subber nå er fordi bilen er myk, ikke lav. Sånn sett er det nesten bedre med lavere bil :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet November 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Okei=) det var bra. Ja bilen er myk som bare det!. Noen som vet om dette er stress å fikse på denne bilen, litt hvordan man gjør det? Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelPluggen Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 I værste fall tar du turen til meg, så kan vi stå å senke hver vår bil ;) Om frontfangeren din bytter plass med min er det helt i orden forresten :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg