Axelshei Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Er det sånn at 1,6 literen Golf III bruker mindre og går bedre enn 1,8 literen? Hvilken motor foretrekker folket her? Axel Siter Mercedes-Benz E200 W210 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 jo stør motor, desto bedre:) hehe Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axelshei Skrevet November 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 jo stør motor, desto bedre:) hehe Selvfølgelig! Men er ikke 1,6 literen sprekere? Siter Mercedes-Benz E200 W210 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Hvis du får den nyeste 1,6literen med injection og 101hk, så går den bedre enn 1,8 med 90hk. Men det er også en gammel 1,6 med 75hk, den bør du unngå(men den er sjelden) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axelshei Skrevet November 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Hvis du får den nyeste 1,6literen med injection og 101hk, så går den bedre enn 1,8 med 90hk. Men det er også en gammel 1,6 med 75hk, den bør du unngå(men den er sjelden) Akkurat;) Det jeg trodde... Den var den jeg tenkte på. Med injection. Siter Mercedes-Benz E200 W210 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Jeg har hatt den med injection, og den gikk ganske bra den,spesielt litt høyt opp på turtallsskalaen :) Går omtrent like bra som en Golf3 Gti 8V faktisk(den daueste av alle gtier da) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk0g3y Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Denne motoren har jeg også! ;) Men vil jeg merke forskjell på effekten med et simons effektanlegg og et billig powerfilter? Har et liggende fra Biltema:P Og et spørsmål til; når jeg har effektanlegg og powerfilter, må jeg kjøre på annen bensin enn 95oktan? Har lest at noan biler som er chippet bør bytte til 98oktan... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 jeg har 1.6 går greit den! Du får god lyd i hvert fall, har potte og filter selv, og ingen kan vel si det er kjempe forskjell men litt mer moment er det jo. orker litt mer i en bakke lxm.. chippa biler må ha høyere oktan ja, men hakke no å si me effektanlegg og filter. edit: har du anlegg hele veien som jeg ser nå at det ser ut til vil du merke mer enn jeg gjorde! Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk0g3y Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Okei;) Men vet du noe om Biltema ilteret som jeg har? Er jo sikkert ikke det beste i verden men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg