gullf1sk Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Hei! Vannpumpa på merca mi tok kvelden for en ukes tid siden. Vet noen hvor jeg kan finne en brukt vannpumpe? Evt noen her på forumet som har en til salgs? Mulig dette er postet i feil seksjon av forumet. Hvis det stemmer så beklager jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E320 Avantgarde Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 En kjøper IKKE brukt vannpumpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
90-300te Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 enig med tidligere taler. En ny koster ikke såååå mye at det er verdt å ta sjansen på en brukt som kanskje ryker etter 2 uker. Ser forøvrig at du holder til i Asker. Da kan jeg jo anbefale å ta en prat med Simen hos stjerneservice. http://stjerneservice.no/kontakt.htm Siter 02 MB C220T CDI Avantgarde 93 MB 220E x - 86 MB 230E x - 90 MB 300TE x - 88 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Hei! Vannpumpa på merca mi tok kvelden for en ukes tid siden. Vet noen hvor jeg kan finne en brukt vannpumpe? Evt noen her på forumet som har en til salgs? Mulig dette er postet i feil seksjon av forumet. Hvis det stemmer så beklager jeg. Har jeg vist det er mer av int enn ny. 41441483 el mb190freak@hotmail.com Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullf1sk Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Tusen takk for hjelpen folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg