tussi18 Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Henrik Norby Thuesen 1992 Nissan 180SX Sil80 S13 350++ hk Driftspec understell ---------------------------------------------- Specliste: Generelt Air Condition Colour: Red Heated Rear Window Motoreffekt: 350+ HK Power Steering Power Windows Motor Apexi Induction Kit Blitz Boost Controller Blitz Turbo Timer Defi Boostmeter in "A" Pillar Pods Defi Exhaust Temp in "A" Pillar Pods Defi Oil Temp Defi Oil Pressure Defi Water Temp Defi Meter Controller Flow Ported 60mm Throttle Body Greddy Front Mounted Intercooler Kit HKS GT2530 Turbo Koyo Large Copper Radiator Metal Head Gasket Nismo 555 Yellow Injectors Quickshift Rocker Arm Stoppers Suction Pipe Tomei Cams Tomei ECU Turbo Outlet Z32 AFM Exhaust System (Loud): - HKS Manifold - Turbo outlet - Downpipe - No Cat. - 3" All The Way From Turbo Drivverk / understell 17x8" League Rims Front 17x8" League Rims Rear Cusco Front Tension Rods Cusco Front Strut Brace Kei Office Coilovers with Camber Adjustable Top Mounts Nismo Clutch Nismo LSD Nismo Steering Wheel S14 Hubs Skyline Brake Calipers Tie Rods Tie Rod Ends Styling / Utseende Aftermarket Aero Front Aftermarket Side Skirts Blue Light Bulbs in Headlights Bride Seat For Driver Clear Indicator Units GREX Shift Knob Ikeya Formula Carbon Look Garnish Kouki Tails Lights Kouki Rear Spoiler Kouki Rear Bumper Razo Pedals (x2) S13 Lights S13 Bumper S13 Fenders S13 Bonnet Specliste slutt -------------------------------------------- Det som skal nytt innen vinteren er: - Coilovers (Tein Superdrift eller Megan Racing Track Series) - Bur - Stabstag øvre bak - Stabstag C-stolpe - Datasprut (Power FC w/ Commander) - Front og lakk - Muligens linselykter pluss strobelys Noen som har bur, stabstag eller Power FC liggende, skrik ut!!! Kjøper det! Noen som har andre tips, kom med dem ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Veldi pen SilEighty! Vet du hvordan merke frontspoileren er? Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Denne var grom!:) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tussi18 Skrevet November 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Takk for det :) Blir en del å gjøre med den i vinter da. Apexi datasprut: håper på 400 motorhester men får se :) RICK @ jeg husker dessverre ikke hvilken front fanger det er men mulig det er en URAS frontfanger. Den må nok byttes ut til våren da jeg garantert kommer til å rive den av når jeg flyr av banen hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tussi18 Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Da har jeg oppdatert speclisten med litt nye ting jeg har gjort :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 strøken bil. men likte ikke vingen noe særlig men det er smak og behag.. Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tussi18 Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Takker :) Liker vingen veldig godt jeg, men er jo smak og behag ja ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg