hatsu Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 hmm....har ikke lest gjennom hele tråden, men...hvorfor ikke bruke en pc som er laget for bil da? carputer eller hva det heter igjen....send pm til Nasty_S2 , han har.. ;) flott til å drive å mappe sleda oxo... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Originally posted by hatsu hmm....har ikke lest gjennom hele tråden, men...hvorfor ikke bruke en pc som er laget for bil da? carputer eller hva det heter igjen....send pm til Nasty_S2 , han har.. ;) flott til å drive å mappe sleda oxo... For de har en pris på 10-20000kr. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Dette er tråden som gikk meg hus forbi. :eek: Her er det mye nyttig å lære for en som holder på å bygge PC i bil selv. Ikke minst diskusjonen om kondens, for det er en ting jeg i min streben helt har oversett. Jeg kommer til å putte silikonposer inn i maskinen og skaffe slik spray som legger seg som en hinne på elektronikken når jeg har maskinen klar. Jeg skal holde øye med eventuell kondens, så kommer jeg med tilbakemeldinger. Uansett er det ikke så veldig farlig om hovedkortet går opp i røyk, det koster bare 1250 kr, og det er flere der det kommer fra. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Originally posted by awt For de har en pris på 10-20000kr. ehh...det var snakk om 3-4000 tusen..:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugoh Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Hei. Hendvend deg til Tommy Berntsen (Tommys Pc Tjenester) på Tynset han leverer noe av det råeste innen bil-pc kansje i norge. Har vært borti skyway pcene de er meget gode og en fin pris men deres maxibox blir som natt og dag mot hans maxibox størrelsene er som to cd cover lagt side om side i lengderettningen og litt bredere. Disse rocker bra, skal installere en selv siden jeg kjører sonys xdp-4000x system og en c90 og da trenger jeg pc for justering av lyd. Kommer komplett med skjerm og tastatur. telefon Tommy: 900 27 797 Mvh. Hugo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Skal sette inn en vekselretter fra 24v - 230v. Skal kun brukes til laptop og lader av kamera. Må jeg gå for en som har ren sinusinverter, eller kan jeg gå for en på Clas Ohlson? Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Skal sette inn en vekselretter fra 24v - 230v.Skal kun brukes til laptop og lader av kamera. Må jeg gå for en som har ren sinusinverter, eller kan jeg gå for en på Clas Ohlson? Funker fint med firkant til det aller meste, spesielt slikt som har egen strømforsyning :) Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg