Gå til innhold

PC i bil. Noen tanker

Ranger emnet

325IX

Anbefalte innlegg

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette er tråden som gikk meg hus forbi. :eek:

Her er det mye nyttig å lære for en som holder på å bygge PC i bil selv.

Ikke minst diskusjonen om kondens, for det er en ting jeg i min streben helt har oversett. Jeg kommer til å putte silikonposer inn i maskinen og skaffe slik spray som legger seg som en hinne på elektronikken når jeg har maskinen klar. Jeg skal holde øye med eventuell kondens, så kommer jeg med tilbakemeldinger.

Uansett er det ikke så veldig farlig om hovedkortet går opp i røyk, det koster bare 1250 kr, og det er flere der det kommer fra. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Hendvend deg til Tommy Berntsen (Tommys Pc Tjenester) på Tynset han leverer noe av det råeste innen bil-pc kansje i norge.

Har vært borti skyway pcene de er meget gode og en fin pris men deres maxibox blir som natt og dag mot hans maxibox størrelsene er som to cd cover lagt side om side i lengderettningen og litt bredere.

Disse rocker bra, skal installere en selv siden jeg kjører sonys xdp-4000x system og en c90 og da trenger jeg pc for justering av lyd.

Kommer komplett med skjerm og tastatur.

telefon Tommy: 900 27 797

Mvh.

Hugo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 years later...
Skal sette inn en vekselretter fra 24v - 230v.

Skal kun brukes til laptop og lader av kamera.

Må jeg gå for en som har ren sinusinverter, eller kan jeg gå

for en på Clas Ohlson?

Funker fint med firkant til det aller meste, spesielt slikt som har egen strømforsyning :)

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider