Gå til innhold

PC i bil. Noen tanker

Ranger emnet

325IX

Anbefalte innlegg

Synes jeg husker litt lavere priser enn det som kommer fram her.

kontakt http://www.elektronix.no og sjekk da vel.

kanskje du blir positivt overasket :)

Eneste som er litt dumt er at det ikke går ann å gjemme skjermen da. den blir stående ute hele tiden liksom.

Og, jo større skjerm, jo større pris åffkårs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg har tenkt det samme selv.. men nå tror jeg jeg har kommet over ett bra tilbud. kjøpe en 1 år gammel packerd bell (bærbar) som jeg selv har brukt for 2tusen kr. men er ikke sikker på hvordan jeg best mulig kan koble denne til stereoen! noen forslag om hvordan jeg burde jøre dette??

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

ser det er andre som går med samme tanker som meg :)

tenkte eg skulle prøve å finne et kretsskjema over ei regulert DC/DC strømforsyning, ellers må eg prøve å tenke ut ei sjøl.. har egentlig lyst til å lage den fra bunn sjøl, slik at eg får litt trening.. så satser eg på mini-itx og en skjerm + noe til å kontrollere styret med =)

-91 Bmw e36 325i Sedan

-86 Bmw e30 316 1.8l motorhavari, selgest

X golf2 gti 8v, bmw 528 e28, golf2 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Macgyver

er ikke så vanskelig da, har du litt peiling og penger så går det,problemet er skjerm og navigering....

Trackball og et minitastatur i reserve, så er vel navigering løst. Skjerm er vel ikke noe prob. så lenge man har tv-out.

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jeb

Jævlig fett hvis noen hadde fått det til... Da skulle jeg invistert i det med en gang jeg fikk penga :)

Jeg har handlet inn ITX hovedkort og resten av delene minus skjerm nå.. Så jeg setter i gang å bygge straks.

Har funnet en rimelig GPS modul også, så nå blir det navigering med moving map i bilen!

Mvh

Per Christian

BMW 325iX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tablet pc er jo en mulighet da. Kan ta av tastaturet og henge opp bare skjermen som alt er innebygd i. Blir som en PDA og du styrer musa med en penn. Har en på jobben, den støtter 1024x768, har WLAN og vanlig LAN. 40 GB HD, lydkort osv..

Her er et eksempel

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg værrt deg, ville jeg heller hatt "moddet" en xbox.

Og byttet harddisken til en større versjon slik at du kan ha lengre filmer på den. (xbox bruker vanlige pc harddisker)

Med programmet xbox media player, kan du spille allt av filmer som f.eks dvder,svcd,vcd,divx,xvid

Selfølgelig støtter den også mp3.

Så har du også muligheten til å spille på den og da :)

http://www.xboxmediaplayer.de/info_screens.htm

her har du diverse bilder av media playeren i bruk, ligger også filmer der.

- 1980 RX-7

zoooooooom, br br br *bang* !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider