JChE Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Min corolla 84mod holdt i 3år og over 200000km med grisekjøring. Tellern stoppa på litt over 300.000km, da var det ikke mer kompresjon gitt :) stort sett ikke bytta noen ting. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 84 toyota camry. Desember 05 - Mars 06. Var vel gått 300 000 ca når jeg kjøpte den, og den døde vel på 320 000. Fylte vel på noen gode liter olje, bytta et sett med vindusviskere, ei lyspære og det var vel alt. Tok livet av den med øks, spett, hammer og autovern. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 hehe, høres omtrent ut som måten jeg tok livet av min på og. Forøvrig ganske morsomt å kræsje inn i murvegger med vilje, kan anbefales! (ikke for fort da, nakkesleng er ikke gøy) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selleri Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Bil innkjøpt, ble en Saab 9-3 1999 modell. 2,0 liter. Grei bil med mye utstyr, Hella ekstralys til 9400 kr nytt. 47.000 blanke kroner. Siter O:99 Saab 9-3 X: Ukjent antall båter, mopeder og annet dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 1, gratulerer med ordentlig bil! (Er vel kanskje ikke fult så nøytral i den saken, men men :P) 2, er det turbo? 3, http://www.saabturboclub.net <- Norges største saab forum. Masse medlemsfordeler og utrolig mye folk med utrolig mye peiling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selleri Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Jo takk. Den trenger ikke pustehjelp, den klarer det helt selv :D Har vært innom, må bli skikkkelig medlem for å se alt der... kjipt får gjøre det en dag... Siter O:99 Saab 9-3 X: Ukjent antall båter, mopeder og annet dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Koster vel 150 kr i året, og du får noen ganske fine rabatter om du er medlem i STCN. 15% på slitedeler, og opptil 50% på dekk og felg hos Speedparts. Anbefales ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selleri Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Ja, får vel se, får gode rabatter på Per Hagen gjennom en tremenning, så det er greit med slitedeler. Jeg får gode priser på dekk også. Er på leting etter noen 17" eller 18" felger til sommer. Er stål på vinter så :-S Siter O:99 Saab 9-3 X: Ukjent antall båter, mopeder og annet dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg