Saabilac Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Du svarte ikke på spørsmålet mitt :) Hva er en skikkelig bil da? Siter "Arbeidsbil" : -94 850 T5 stv. Konebil: -95 Saab 9000 2,3T CSE ___________________________________ http://www.illusion.no : nå kan du style dama også :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saabilac Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Du svarer fremdeles ikke på spørsmålet mitt... Du slenger dritt om Volvo, og Ford også, så jeg i et annet innlegg. Hvilken bil kjører du selv da, som er så mye bedre enn disse "drittmerkene" ? Siter "Arbeidsbil" : -94 850 T5 stv. Konebil: -95 Saab 9000 2,3T CSE ___________________________________ http://www.illusion.no : nå kan du style dama også :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightyear Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Det er bare å ta av seg hatten og gratulere med konstruktiv utvikling av tråden :anger: Men nå har du vel hatt den nye bilen i noen dager? Og du er fornøyd? Har planer om å ta turen til Arendal til sommeren :volvsmile A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saabilac Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Ja, nå har jeg fått prøvd kjerra litt og er svært fornøyd :D Jeg kjøpte nemlig bilen usett, og uprøvd, kun på bakgrunn av annonsen samt en veldig bra tilstandsrapport..., så jeg lurte litt på hva jeg hadde i vente. Visste at 850 var en ok bil, men hadde aldri prøvd noe annet enn 240/740 før jeg fikk bilen på fredagen.. Og det var svært stor forskjell fra mine gamle Volvoer ja.. :D Desverre er det såpass glatt her at jeg får ikke testa bilen noe særlig, men den er en drøm å kjøre, spesielt med automatkassa og det rå dreiemomentet. Rene luksusbilen innvendig, og sååå stor.. (Vet ikke helt hvorfor, men trodde 850 var en mindre bil). Siter "Arbeidsbil" : -94 850 T5 stv. Konebil: -95 Saab 9000 2,3T CSE ___________________________________ http://www.illusion.no : nå kan du style dama også :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightyear Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 850 har god plass kontra feks V40 og endel andre stasjonsvogner på markedet. Vet ikke hvordan størrelsen er innvendig på de nye V70'ene men de er vel store de også. Får bare gratulere deg med et godt kjøp igjen, det er bare å glede seg til våren og tørr asfalt for å si det sånn... Gleder meg som en unge selv, i Oslo har vi nesten brukbare hovedveier innimellom men ikke noe å leke seg på uansett.. A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvosix Skrevet Desember 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 Du svarte ikke på spørsmålet mitt :) Hva er en skikkelig bil da? Han vet ikke hva han snakker om. 850T5 med 290 hk banker BMW M3 med 340hk i flying start (feks 120 og gi bånn gass). M3en har ikke turbo og ikke like saftig dreiemomentkurve.. Nye M3 med V8 blir vel hardere å slå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 fordi det er en sløv drittbil som trenger 15x gardermoen for å oppnå slikt! og jeg skal si deg en ting seriøst! du kommer til å drite i buksa når du nærmer deg 200 med en slik! den magiske veien fra 200-250 er noe heeeeeeeeeeeeeelt annet! Jeg har vært i hastigheter over 250km/t med løps og bane rigga biler og det er en hel annen følelse enn å kjøre et stort gyngete dråg.. men for all del.. om du virkelig tror du klarer 250 så lykketil.. men hvorfor fjerne sperra!? den ER på 250! om du tror du kommer over det har du virkelig sett for mye på youtube! tror ikke du har kjørt bil før jeg. min 850 med 2.5 10v 144hk greier da 200 Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg