shakke Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 hei. oppdaget at bremseveskenivået er uner min. kan jeg åpne korken og fylle på litt uten at det blir luft i systemet? elle rmå jeg drive med lufting av systemet etterpå hvis jeg gjør det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Hei. Velkommen til bilforumet:) Du kan fylle på uten å lufte. Men du kan jo ta deg bryderiet med å lufte for å være på den sikre siden.. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Bare å fylle det. Men hvor er bremsevæsken? Slitte bremseklosseer kanskje? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shakke Skrevet November 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 ja er slitte klosser. har bestilt nye å di kommer i slutten av neste uke tipper jeg. intil da må jeg bare følge med på nivået på bremsevesken:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dobben Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Sålenge bremsevæsken ikke er helt borte på noen av sidene av tanken, så skal du bare fylle på. For da har du ikke pumpet luft inn i systemet! Du kan jo som zimmeren sier lufte likevel ;) Siter 2007 Ford Focus 1,8 Tdci Titanium [X]2005 Ford Focus 1,6 Tdci Sport [X]2002 Audi A4 1.8 T Quattro [X]1995 Audi A4 1.8 [X]1998 Audi A3 1.8 T Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg