-=xTra=- Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Stilig prosjekt! bilvalg litt utenom det vanlige :D Hvor mye måtte du ut med for rørbøyene hos Ruukki? Er de syrefast/316L ? Skal til å lage en manifoild selv ser du :) Var egentlig litt dyrere enn forventet der.. Måtte ut med ca 1100kr 12 stk bøyer. Har ikke helt peiling på metall å sånt, men vet bare at det var rustfritt stål :P bare å skru ut skruen det, og dra motor'n på starter'n så seru om olje spruten står opp av motor rommet vettu;) hehe.. ja sant nok, kan prøve det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=xTra=- Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 forresten, hvilken bil er den ic'en hentet fra? IC'en var fra en 2oosx s14.. Synes den var ganske liten til å være til en sånn bil, hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Tøft prosjekt, rått med litt uvanlig bilvalg:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 finni ut hva du skal gjøre med bensintilførsel? gjorde noe av det samme med volvoen min engang. da kjøpte jeg ett tilleggsprut fra KRB. het det autotronic sm4 eller no. 2dyser rett i trykkrøret før innsuget, mapsensor og en hjerne som var justerbar ved forskjellige turtall.. funka helt greit. ligger å støver ned her hvis du er inntresert. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 finni ut hva du skal gjøre med bensintilførsel? gjorde noe av det samme med volvoen min engang. da kjøpte jeg ett tilleggsprut fra KRB. het det autotronic sm4 eller no. 2dyser rett i trykkrøret før innsuget, mapsensor og en hjerne som var justerbar ved forskjellige turtall.. funka helt greit. ligger å støver ned her hvis du er inntresert. Og hvor mye ga du for den spruten? Autronic SM4 er ikke tilleggsprut såvidt jeg veit, men full datasprut til motor som koster en 15000kr... Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 er ihvertfall autronic, heh.. er ikke no fullsprut.. trur jeg ga rundt 5 med dyser og mapsensor jeg.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg