Haansi Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Tittel sier alt. 2 felger har småskader som er mer eller mindre ubetydelige. PM om interesse. Sendes selvfølgelig mot betaling. Ligger på vestlandet. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 bilde hadde jo vært flott! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 bilde hadde jo vært flott! Regner med at folk etterhvert vet hvordan et sett med RS4-felger ser ut. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg