Dobar Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Kjipe folk azz. Kjørte gjennom der 5 ganger, og vi ble ikke stoppet en eneste gang. De som ble stoppet hadde litt snuskete biler da. Siter Låner - Nissan Maxima 3.0 V6 - Toyota Avensis 1.8 VVT-i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Kaller du bilen min snuskete:mad: hehe Jeg holdt på og bare få kjøre rett forbi men så hoppet det en politimann kjapt ut, og titta fælt på lysa mine og vinket meg inn i den andre køen!!(Kjørte med parklys og grøftelys) Men med engang jeg passerte han satte jeg på til vanlige lys;) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Så de på lørenskog (stod på gamle bensin stasjonen mellom møkk dånaldz og metro). kasta den rustene skoda pickup'en jeg kjørte inn mot metro så det skreik i dekka. politi og folk fra biltilsynet skvatt opp fra hvert sitt panser og kikka opp mot meg. så kom jeg i like god stil ut ifra utkjørselen til maxi. da så de mer sure ut. get away in lørenskog. ghetto-fabulous i skoda. nice :) Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg