Gå til innhold

Kromlister rundt hjulbuer evt rundt hele kadett c

Ranger emnet

Einart

Anbefalte innlegg

noen som veit kor man kan får tak i det? trur det er bare noe man limer på..som jeg synst har sett før....kromlister rundt hjulbuer,og frontplata evt osv osv.. gjerne krom rundt sidevinduer som noen har og...

takker for svar

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjul listene var skruddfast til skjermen, var i værtfall det på ascona. listene langs kanalen var vel klippsafast vil jeg tro...

kom ikke mye c kadett med krom til norge, og etter krom hatet på 90 tallet så er det meget vanskelig å finne her tillands...

men i sverige var det mye krom, hvis du er heldig så finner du ett billig vrak med kromen inntakt...

følg med på...

http://www.blocket.se/

hvis du skal ha sånn fake kromlist, så har dem vel det på bilextra kansje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjul listene var skruddfast til skjermen, var i værtfall det på ascona. listene langs kanalen var vel klippsafast vil jeg tro...

kom ikke mye c kadett med krom til norge, og etter krom hatet på 90 tallet så er det meget vanskelig å finne her tillands...

men i sverige var det mye krom, hvis du er heldig så finner du ett billig vrak med kromen inntakt...

følg med på...

http://www.blocket.se/

hvis du skal ha sånn fake kromlist, så har dem vel det på bilextra kansje...

aha ok..nei var bare det at eg såg på ene prosjektet til en fyr på http://www.opel-kadett-c.de trur eg det var..så bare var det en som pussa opp en c cupe og der såg eg dem limte på på kromlist rundt hjulbuene trur eg det var... hmm det dem har på bilextra er vell litt vanskli og forme til hjulbuen tror ikke du det? hadde vert litt artigt og hatt sånne kromlister..men men skal skjekke ut den nettsia du nevte..

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider