Gå til innhold

Stjålet: Rød 05 Vivaro RJ50448

Ranger emnet

Morty740

Anbefalte innlegg

Stjålet i Oslo natt til torsdag.

Har crome lyktebøyle uten lys foran. Et lite klistremerke med svart bakrunn som det står "Europe AS" på dørene på begge sider.

Bilen hadde "skistativ" på taket og inneholdt diverse vertøy og utstyr. Sotede bakruter. Tips mottas på 97505518 el PM

Regnr er RJ 50448

1987 Volvo 244 2.3 16V-T

2001 VW Transporter 2,5TDI

2007 Tysse Bilfrakter

Ja jeg frakter billi! =P

Viking redningstjeneste Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. Han med coswothen er mer bare en bekjent, men grunnen til at jeg la det ut er at det er gamlebilen til han jeg bor sammens med..

Denne Vivaroen er firmaet jeg jobber for sin, så det er jo så jævli my tid som går med i og med at vi må bestille alt verktøy og div på nytt igjen vettu.. pluss at bilen nettopp va på storservice, som e typisk.

Og til de som ber om bilde: bilen er en standard Vivaro. Rød. cromebøyle foran. Europe-klistremerker...

1987 Volvo 244 2.3 16V-T

2001 VW Transporter 2,5TDI

2007 Tysse Bilfrakter

Ja jeg frakter billi! =P

Viking redningstjeneste Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer i trondheim egentlig? hvis jeg ikke husker feil så er det ikke lenge siden morty skrev om en annen bil som hadde blitt stjålet?

snuten er uduglig! Hva om folk går til inkjøp av en jævlig heftig ratt og gir lock. + alarm i garasjen?

fy faens tyvpak

Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing

Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P

kjører nissan primera

Lenke til kommentar
Del på andre sider