bjirn Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 http://www.ba.no/nyheter/politinotiser/article817512.ece Personer som kjører i fylla burde vært skutt... Og man burde gitt politiet makt til å banke fornuft i de før de kommer på glattcelle... At han legger på sprang etterpå viser at her trenger man fellingsløyve også... Forøvrig fant jeg en ny bil: Opel Micra :rolleyes: Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Opel Micra faktisk... :D Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Jeg må innrømme at den ligner litt på en Opel på førersiden. Den er faktisk redusert til en Opel i sammenstøtet. Som regel pleier det å være omvendt, at tyske biler blir kræsjet om til japanske biler, så dette er egentlig nytt for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capri-pia Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by bjirn http://www.ba.no/nyheter/politinotiser/article817512.ece Personer som kjører i fylla burde vært skutt... Og man burde gitt politiet makt til å banke fornuft i de før de kommer på glattcelle... At han legger på sprang etterpå viser at her trenger man fellingsløyve også... Må si meg enig der ja.. Samme med dem som synes det er tøft at andre gjør det.. Klarer ikke helt å se hva som er tøft med å sette sitt eget og andres liv i fare.. :rolleyes: Siter - 1989 Scania P113 8x4 - 1988 Volvo 740GLT 16valve x 1992 Opel Corsa 1,4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Jeg må innrømme at den ligner litt på en Opel på førersiden. Den er faktisk redusert til en Opel i sammenstøtet. Som regel pleier det å være omvendt, at tyske biler blir kræsjet om til japanske biler, så dette er egentlig nytt for meg. lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 sendte mail til reporteren : gratulerer. du har oppfunnet en ny bil. Hvor kan jeg få tak i en slik en? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Likker ikke når folk "legger på løp". Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHV Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Jeg må innrømme at den ligner litt på en Opel på førersiden. Den er faktisk redusert til en Opel i sammenstøtet. Som regel pleier det å være omvendt, at tyske biler blir kræsjet om til japanske biler, så dette er egentlig nytt for meg. :lol: Siter BMWCCN avd. Hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg