Gå til innhold

Idioter på 4-felts veg

Ranger emnet

titti

Anbefalte innlegg

Står det ikke noe et sted om at grunnregelen også er at man skal holde til høyre

§ 5. Kjøretøys plass på vegen

1. Så langt forholdene tillater det skal kjøretøy føres på høyre side av vegen. På kjørebane med to eller flere kjørefelt i kjøreretningen skal høyre felt nyttes når ikke trafikkreglene påbyr eller tillater bruk av felt til venstre.

Kjøretøy må holdes godt innenfor kjørefeltet.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står det ikke noe et sted om at grunnregelen også er at man skal holde til høyre

§ 5. Kjøretøys plass på vegen

1. Så langt forholdene tillater det skal kjøretøy føres på høyre side av vegen. På kjørebane med to eller flere kjørefelt i kjøreretningen skal høyre felt nyttes når ikke trafikkreglene påbyr eller tillater bruk av felt til venstre.

Kjøretøy må holdes godt innenfor kjørefeltet.

Men hva hjelper det, når de uten serlig kjøretrening De som kjører lite eller bare lokalt der de bor...

IKKE har trafikkforståelse og ikke klarer å få kastet bilen til høyre side av veien...

Før var det biler med PP og PN skilt som var sinkene på E-18 til Oslo, nå er det NE og NF bilene...:boxers

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilene med PP og PN har nå gått over til å holde seg hjemme og ligge i venstre kjørefelt gjennom hele Kristiansand. Merker det veldig godt hver gang jeg er "hjemme" i Kristiansand... (for ikke å snakke om den gang jeg bodde på Søm og jobbet i Mandal. Da var det like før jeg investerte i et stort takmontert LED-skilt med teksten "HØYRE FIL, DIN NISSE!" speilvendt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider