RiksTv Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 noen som vet om no bilspill til mac? litt kjedeli å måtte ta fram den gammle pc'en for å spille:p Siter HPI Savage 25 Limited Edition Tamiya Subaru Impreza 95' Citroen ZX 1.4i GT: Frzagmr PSN: uaij446 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V1dM4573r Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Jeg kan antagelig nevne nærmere 20 stk. i farta, og et nettsøk vil sikkert femdoble det antallet - er det noe spesielt du er ute etter? Selv om jeg har mine favoritter, bør jeg vel lytte til dine ønsker før jeg kommer med anbefalinger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiksTv Skrevet November 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Tenker på bilspill:P men jeg jeg tror jeg har funnet ut hvordan jeg skal spille spillene.. er vel bare å få dem porta eller noe?:P Siter HPI Savage 25 Limited Edition Tamiya Subaru Impreza 95' Citroen ZX 1.4i GT: Frzagmr PSN: uaij446 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Crossover games fungerer på mye. Men er vel greit å se hva som er å få native først. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V1dM4573r Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Typisk liste over kommersielle bilspill: http://www.macgamestore.com/search.php?CategoryID=4 Se også nedlastbare demoer: http://www.macgamefiles.com/index.php?cat=1⊂=105 Av de overnevnte kan jeg anbefale TOCA 3 og Cro-Mag Rally (tenk Mario Kart). Ikke spesielt mange spill som er hyllevare på samme måte som for Windows, så for å få bedre oversikt må du ut på shareware/freeware-markedet: http://www.macgamefiles.com/index.php?cat=2 I denne kategorien kan jeg nevne Racer, vDrift og Redline. Sistnevnte har sågar også en del norsk innhold, f.eks Volvo 240 og Lyngåsbanen som nedlastbare plug-ins. En fugl har hvisket meg i øret at Redline vil bli åpen kildekode i løpet av 2009, men hvis dere tror dere nettopp leste det, tar dere feil ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiksTv Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Finnes Street Legal Redline til mac?:P Siter HPI Savage 25 Limited Edition Tamiya Subaru Impreza 95' Citroen ZX 1.4i GT: Frzagmr PSN: uaij446 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V1dM4573r Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Nei, dessverre. Har ikke sett noe spill som inneholder stylingelementer a la Street Legal Racing: Redline. Du har selvfølgelig Need For Speed hvis du vil ha noe i samme stil, og jeg husker at 4x4 Evolution 2 (nå gratis) hadde oppgradering og modding som en ganske sentral del av spillet. Hvis maskinen din har Intel-prosessor (mindre enn 2 år gammel), anbefaler jeg å installere Windows på den i Boot Camp, og kjøre Street Legal Racing: Redline derfra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiksTv Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Nei, dessverre. Har ikke sett noe spill som inneholder stylingelementer a la Street Legal Racing: Redline. Du har selvfølgelig Need For Speed hvis du vil ha noe i samme stil, og jeg husker at 4x4 Evolution 2 (nå gratis) hadde oppgradering og modding som en ganske sentral del av spillet. Hvis maskinen din har Intel-prosessor (mindre enn 2 år gammel), anbefaler jeg å installere Windows på den i Boot Camp, og kjøre Street Legal Racing: Redline derfra. Jeg har bynt å bruke "CrossOver Games".. funker fint, bare laste ned spillet, å åpne det.. Åpnes automatisk i CrossOver Games:) Siter HPI Savage 25 Limited Edition Tamiya Subaru Impreza 95' Citroen ZX 1.4i GT: Frzagmr PSN: uaij446 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg