Gå til innhold

Vinterbiler/Herjebiler 08/09

Ranger emnet

EvilE30

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Omega høres ikke dumt ut, mye moro for penga det!

DSC00122.jpg

Og litt julestemning

DSC00123.jpg

Bmw'en trekker et lettelsens pust da den slipper å fungere som vegskrape på de værste nedbørsdagene, frakte ved, ekle hjul og andre eklerier som ikke har noe i en stasbil å gjøre!

018.jpg

Hørt at Combo og de bilene der skal være skikkelig kule å brekksladde med:roll: Er det ikke stiv bakaksel på dem a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytern, ser du har"luksus"versjonen(store hermetegn) :D

Jeg hadde en corsa B city, der var det hverken klokke eller sigarettenner!Utrolig hva som kan være ekstrautstyr...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...lexus is200 er vel vinterbilen her egentlig :) Eller så har jeg en annen bil som muliggens blir vinterbil som jeg kan gi langt faen i. Nemlig en BMW 732i som skal godkjennes nå snart, så får den "diffsperre" ala sveising når den er ferdig godkjent. 197gamp i vinterbilen burde holde =) pluss at jeg får annledningen å missbruke en bmw :D

Hadde heller brukt BMW'n enn Lexusen da:) Når du får ett såpass bra moment i bånn pluss sveisa diff kommer bilen til å bli umulig å kjøre... hvertfall ganske morsom hvis målet er å ligge sidelengs. Kommer nok til å få litt problemer hvis du skal kjøre fra noen, men pytt det går bra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EvilE30: Haha, joa! Bladfjører bak og greier :) Den er veldig gøyal sånn sett, jeg slipper dog å bruke brekket siden jeg kjører med sommerhjul bak :D Har skaffa vinterhjul nå da, blir bra saka!

JChE: Haha! Nå lo jeg så det jamra i veggene her! Seriøst, er det ekstrautstyr på Opel? Haha, det er jo så sykt bra :D

Aiai, men da har jeg altså en såkalt luksuscombo!

Skal forresten prøvekjøre Opel Rekord i morra! En svart 2.0LS. Eieren forlanger 5lapper, eu ok, skilter, årsavgift betalt. Nye sommer/vinterhjul og generelt lite rust.

Ikke jeg som evt skal ha den, men jeg som får kjøre :)

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er seriøst ja!Banna bein!

Så den comboen din er reine luksuskjerra, kan sammenlignes med nye bmw 7-serie og mercedes s-klasse. Bare de som kan måle seg når det gjelder utstyr.

Lurer på hvor mye klokke og sigarettenner utgjorde på nybilprisen i 1993,og hvor gjerrige de må ha vært de som kjøpte den ny.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider