Nytern Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Jeg utfordrer deg, Tombra! Pajero VS Combo! Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvilE30 Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Omega høres ikke dumt ut, mye moro for penga det! Og litt julestemning Bmw'en trekker et lettelsens pust da den slipper å fungere som vegskrape på de værste nedbørsdagene, frakte ved, ekle hjul og andre eklerier som ikke har noe i en stasbil å gjøre! Hørt at Combo og de bilene der skal være skikkelig kule å brekksladde med:roll: Er det ikke stiv bakaksel på dem a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Nytern, ser du har"luksus"versjonen(store hermetegn) :D Jeg hadde en corsa B city, der var det hverken klokke eller sigarettenner!Utrolig hva som kan være ekstrautstyr... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvilE30 Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Tja...lexus is200 er vel vinterbilen her egentlig :) Eller så har jeg en annen bil som muliggens blir vinterbil som jeg kan gi langt faen i. Nemlig en BMW 732i som skal godkjennes nå snart, så får den "diffsperre" ala sveising når den er ferdig godkjent. 197gamp i vinterbilen burde holde =) pluss at jeg får annledningen å missbruke en bmw :D Hadde heller brukt BMW'n enn Lexusen da:) Når du får ett såpass bra moment i bånn pluss sveisa diff kommer bilen til å bli umulig å kjøre... hvertfall ganske morsom hvis målet er å ligge sidelengs. Kommer nok til å få litt problemer hvis du skal kjøre fra noen, men pytt det går bra;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvilE30 Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Ser det er hvertfall 2 stk som skal ha morro med 7-serien her. Noen som har no innspill på hvordan den er å leke seg med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 EvilE30: Haha, joa! Bladfjører bak og greier :) Den er veldig gøyal sånn sett, jeg slipper dog å bruke brekket siden jeg kjører med sommerhjul bak :D Har skaffa vinterhjul nå da, blir bra saka! JChE: Haha! Nå lo jeg så det jamra i veggene her! Seriøst, er det ekstrautstyr på Opel? Haha, det er jo så sykt bra :D Aiai, men da har jeg altså en såkalt luksuscombo! Skal forresten prøvekjøre Opel Rekord i morra! En svart 2.0LS. Eieren forlanger 5lapper, eu ok, skilter, årsavgift betalt. Nye sommer/vinterhjul og generelt lite rust. Ikke jeg som evt skal ha den, men jeg som får kjøre :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Hehe, det er seriøst ja!Banna bein! Så den comboen din er reine luksuskjerra, kan sammenlignes med nye bmw 7-serie og mercedes s-klasse. Bare de som kan måle seg når det gjelder utstyr. Lurer på hvor mye klokke og sigarettenner utgjorde på nybilprisen i 1993,og hvor gjerrige de må ha vært de som kjøpte den ny. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo d6 Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 volvo 240 turbo diesel med sperre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvilE30 Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 volvo 240 turbo diesel med sperre! hehe, kutter du vekk det med diesel så... neida funker sikkert bra det nå:ahahahhaha: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 blir volvo 740 med nye bilstein på jorde;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 volvo 240 turbo diesel med sperre! GROMT!!!!!!:) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 gjør et tappert forsøk på å bruke opp bruksbilen 320i med utp-sperra diff. Klarer fint å leke meg på 3. og 4. :) Må ikke glemme av planene om å spare viking/falck for arbeid i vinter om jeg skulle kjøre av :D Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Her er min "undercover" Måkebil i vinter :( Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Hey sæter...var ikke den opelen blå før? den er jævlig rå blitt:thumb Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 360 med B20K motor med litt annet småsnacks under panseret. :) sperret bakende og gode greier! Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg