kimbeer Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Hadde heller brukt BMW'n enn Lexusen da:) Når du får ett såpass bra moment i bånn pluss sveisa diff kommer bilen til å bli umulig å kjøre... hvertfall ganske morsom hvis målet er å ligge sidelengs. Kommer nok til å få litt problemer hvis du skal kjøre fra noen, men pytt det går bra;) Bmw'n er hvertfall mye nok :P haha kjørt den kun 2 turer og kan nesten påstå at det er mykeste kjærra jeg har kjørt men så kom jeg på nå at jeg hadde en volvo 340(i en uke så solgte jeg) og det er eneste mykere jeg har kjørt :P skal teste om den funker på vinterføre uten og sveise diffen. Er utrolig lav vekt i forhold til hva jeg var redd for med en matchvekt på ca 1400 kg. Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 mange som har fått sveisa nå som det har kommet masse snø el?. hehe. må starte med sveising snart selv, er ikke sperre på 740'n enda. trur det blir en grom jordebil, b230e,bilstein,senkesett,servo og 15'' Lappi ishjul = JA JEG SKAL HA DET MORRO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvilE30 Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 mange som har fått sveisa nå som det har kommet masse snø el?. hehe. må starte med sveising snart selv, er ikke sperre på 740'n enda. trur det blir en grom jordebil, b230e,bilstein,senkesett,servo og 15'' Lappi ishjul = JA JEG SKAL HA DET MORRO hhehe funker sikkert fett det:) Bilstein og greier... hehe artig:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvilE30 Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Bmw'n er hvertfall mye nok :P haha kjørt den kun 2 turer og kan nesten påstå at det er mykeste kjærra jeg har kjørt men så kom jeg på nå at jeg hadde en volvo 340(i en uke så solgte jeg) og det er eneste mykere jeg har kjørt :P skal teste om den funker på vinterføre uten og sveise diffen. Er utrolig lav vekt i forhold til hva jeg var redd for med en matchvekt på ca 1400 kg. Hadde faktisk ikke regnet med at den skulle være myk. Når jeg tenker atter har jeg aldri kjørt/sittet på med en myk Bmw heller da;) Anbefaler deg å sveise, hvis diffen ikke er rusta eller har veldig tykk olje i seg.. blir en slags sperre det og:yodude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvilE30 Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Hanisen: Klarer du å få ut rompa på den i 3. - 4.!!! Har du 5 år gamle sommerdekk eller no:D Har litt lyst på E30 som vinterbil egentlig, putte i en 3.0 M3 motor, bruke girkasse fra 320i, bytte annet drivverk til M3 med noe type sperre bak og sette på noe billig litt stivere understell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 hhehe funker sikkert fett det:) Bilstein og greier... hehe artig:D jaja, kan ikke ha no drit når en skal kjøre jordebil festival.. vi skal vel være en ca 20 stk som skal kjøre '' Løp '' utpå der. kommer massevis av turbobiler og isløp-rigga saab'er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 Hanisen: Klarer du å få ut rompa på den i 3. - 4.!!! Har du 5 år gamle sommerdekk eller no:D Har litt lyst på E30 som vinterbil egentlig, putte i en 3.0 M3 motor, bruke girkasse fra 320i, bytte annet drivverk til M3 med noe type sperre bak og sette på noe billig litt stivere understell. hadde det ikke holdt med esab sperre og 325i motor a?. også heller få tak i bakaksel med den høyeste utvekslinga så kan du nok kaste deg sidelengs på 3-4 du også;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvilE30 Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 jaja, kan ikke ha no drit når en skal kjøre jordebil festival.. vi skal vel være en ca 20 stk som skal kjøre '' Løp '' utpå der. kommer massevis av turbobiler og isløp-rigga saab'er. Hørtes morsomt ut det:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 Skal helst overleve vinteren :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvilE30 Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 hadde det ikke holdt med esab sperre og 325i motor a?. også heller få tak i bakaksel med den høyeste utvekslinga så kan du nok kaste deg sidelengs på 3-4 du også;) Det er greit nok det, men var ikke så lenge siden eg så en 3.0l fra E34 gikk for 14 000kr;) Men kunne vært artig med 2.5 også! Kunne gjort det, men måtte fått tak i en kul E30 først. En kompis bytta satt over en E34 528i motor til E30 med 316 drivverk, trim filter og effektanlegg:D Det anbefales helt sinnsykt morsomt å kjøre! Det er ikke bare vinterbil da, brukes når det er tørt også;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvilE30 Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 Eirik: Noe specs på den eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 Hanisen: Klarer du å få ut rompa på den i 3. - 4.!!! Har du 5 år gamle sommerdekk eller no:D Har litt lyst på E30 som vinterbil egentlig, putte i en 3.0 M3 motor, bruke girkasse fra 320i, bytte annet drivverk til M3 med noe type sperre bak og sette på noe billig litt stivere understell. hehe, en jeg kjenner hadde en "rally rigga" E30 med M5 motor, det flytta seg greit og spant for det meste over alt.. topp fart på 170 :P ikke akkurat vinter bil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Eirik: Noe specs på den eller? Calipere som ikke liker salt (typisk! :P), 60 hk eller noe og 16" kapsler på 13" felger :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Hey sæter...var ikke den opelen blå før? den er jævlig rå blitt:thumb den blå er solgt. denne var grønt. lakket sølv veldiig full nå Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvilE30 Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Calipere som ikke liker salt (typisk! :P), 60 hk eller noe og 16" kapsler på 13" felger :) Eirik Dæven den må jo gå fortere enn en 2CV til og med:omfg Så litt spesielt ut med de 16" kapslene:) Var egentlig ganske kul! Er det sort "karbon" panser på den og eller:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg