GFL Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Har en MB 190 med noen rust flekker på.Bien er Hvit og derfor vises flekkene Ekstra godt. Lurer på om noen kan instruere meg i hva som bør gjøre med de og hvilken fremgangsmåte som er den riktige og hvilke produkter jeg bør bruke. Håper på PROFFE svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technobreath Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Det går jo an å lese how to tråden nesten øverst i forumet! Siter Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil Toyota Carina 2 1986 - Solgt Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 usj... Bilder er fint for å få noen gode svar... Regner med bunn av dører, bak lister, hjulbuer?? Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GFL Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Nei det er ikke det faktisk:) har en flekk midt på sjåfør døra i underkant av lista og litt akkurat i hjørnet på høyre baklykt. Jævli irriterende for bilen er hvit og alt som er brunt vises meeget godt. Har litt rust ellers å ja men det man ikke ser bryr jeg meg ikke om. Skal se om jeg får tatt bilder i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg