Gå til innhold

BMW Power :D

Ranger emnet

Quicksilver

Anbefalte innlegg

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Quicksilver

ca 55.000,- for Supra motor med 6 girs Getrag kasse :)

Er ikke rå på hverken supra eller beamer, men i den supra bygge videoen som ligger her på forumet så skryter han ikke akkurat av de original supra delene. Kan tenke meg at BMW motorene er minst like bra. Det er bare litt religion i dette her.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

Er ikke rå på hverken supra eller beamer, men i den supra bygge videoen som ligger her på forumet så skryter han ikke akkurat av de original supra delene. Kan tenke meg at BMW motorene er minst like bra. Det er bare litt religion i dette her.

Så du påstår at du kan sette på et single turbo kit på en Orginal M3 motor å bremse over 900hk på hjulene og kjøre lave 10 Sek uten å løfte på toppdeksele?? oki mulig jeg som ikke er godt nok informert ang BMW ;)

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En orginal M3 motor tar du nok ikke ut mye over 450hk før du må forandre på det orginale oppsette.. men siden man kan ta ut 900hk av en Orginal Supra motor så vil i hvertfall jeg si at det må være en sterkere motor ;)

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

En orginal M3 motor tar du nok ikke ut mye over 450hk før du må forandre på det orginale oppsette.. men siden man kan ta ut 900hk av en Orginal Supra motor så vil i hvertfall jeg si at det må være en sterkere motor ;)

Hvis man da kan ta ut 900hk på en org supra motor.... hvorfor har du kostet på trillioner og billioner millioner gallioner av kr på din da? heyyou

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare tull. En Supra motor er bygd for turbo mens M3 er en sugemotor..Går ikke ann å sammenligne..

Hvor mye hk har en Supra uten turbo? Samme med f.eks Audis's 2.2liter..Den yter sikkert 120hk uten turbo.. Konstruksjonen er derfor ganske annerledes da BMW har nokså trimma motorer.. Hvor man da setter på turbo er det klart det blir en større påkjenning.

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asim: hva jeg har betalt er ikke poenget. tror vi pratet om orginal BMW mot Supra motor og hvorfor Stian heller har brukt en Supramotor i stede for BMW. mere hk i forhold til hva som må gjøres.

Edit: her er en supra med 980rwhp med orginal motor. http://www.to4r.com/members/mikecarlin.html

World record Holder for Most HP on Stock Block

'98 Supra Turbo - 980rwhp / 746ft-lbs Torque at 36psi (All boost)

Best ET to date: 10.1 @ 138mph - low boost

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider