Gå til innhold

BMW Power :D

Ranger emnet


Quicksilver

Anbefalte innlegg

Du er sinnsykt rask til å svare :-). Bånndelen i Supra motoren er kanskje overlegen da? Har jo lest gjennom hele den quicksilver siden nå. Jeg pleier ikke stole på alt jeg leser på internett heller da. Skjønner ikke hvorfor han gidder å bytte råder i den supra byggevideoen her på forumet da?

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

han bruker en SP400 3sp Automatic Transmission w/Lockup, men man kan jo da spørre seg hvordan det har seg at han har lavere sluttfart en meg som har 250hk mindre på hjulene og kjører med Manuel kasse men men USA HK er gromt det.

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi behøver ikke gå lenger en til den andre bilen til han med BMW. den supran har 700hk+ på orginal motor og har blitt missbrukt i 2 år nå uten Motor problemer. den har også kjørt 10.41 og 209km/t av forrige eier, riktig nok da bare med en custom PHR T-66 turbo.. siste årene har den hatt en GT-80 .

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Editerte bort at jeg ikke liker Supra så godt, jeg gjør det, bilen er tøff, selv om jeg foretrekker veldig mange andre merker før Toyota, men det er mere bilreligion igjen liksom. hvis vi sier at han muligens har lagt på noen hk i denne historien da, Så ser det ikke ut til å være noen tvil i at supra blokka er bokstavlig talt bunnsolid. :-).

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Drift Kings

tviler på at han ikke har senket kompen.. de pleier å frese av de orginala stemplene for å få ned kompen så man ikke får tenningsbank når man lader over 0.1 bar ;) ergo da er ikke motorn orginal mere ;)

 

Edit: skrivefeil ;)

 

edit: o.5 bar mener du vel.de jeg kjenner har ikke hatt noe prob med å kjøre o.4-o.5 i trykk med org bunn.

 

mvh

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke si at motoren er uoginal om man senker kompen. Det blir ikke byttet noen deler. Kun tatt ned noen millimeter av stemplene.

 

Jeg syntes det blir feil å måle hvor bra en motor er i hvor mye hk man kan få ut at den uten å ha gjort noe med den. Men det er vel kanskje litt fordi bmw da taper denne diskusjonen:rolleyes:

Bayern Meister Werk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tar ikke alle 900Hk ut av supraen sin hvis alt de trenger er stooor turbo og litt div stash? Q_s har 750Hk ca på hjula? og har masse grommdeler, mens en orginal motor klarer 900Hk. Da har noen gjort noe veldig riktig eller veldig galt :) Jeg synes 600Hk uten og gjøre noe med motoren er imponerende :)

 

Svenskene har jo vist hva BMW motorene er gode for, men hvis han hadde en supra motor liggende og slenge så hadde jeg også brukt den istedenfor og kjøpe BMW motor :)

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pIMp

Hvorfor tar ikke alle 900Hk ut av supraen sin hvis alt de trenger er stooor turbo og litt div stash? Q_s har 750Hk ca på hjula? og har masse grommdeler, mens en orginal motor klarer 900Hk. Da har noen gjort noe veldig riktig eller veldig galt :) Jeg synes 600Hk uten og gjøre noe med motoren er imponerende :)

 

Svenskene har jo vist hva BMW motorene er gode for, men hvis han hadde en supra motor liggende og slenge så hadde jeg også brukt den istedenfor og kjøpe BMW motor :)

 

 

Det er Utrolig mange som setter på Turbo kit på supra, de fleste som setter på Turbo kit gjør det på en orginal motor. men det er ikke alle som tar kjangsen på å gå på kanten av hva motoren tåler, de fleste legger seg på ca 700hk i motoren. Han hadde både Supra Motor og 3.2L M3 motor liggende ;) Motoren min tåler 1200hk men kompen er for lav til at jeg kommer opp mot grensen. men har forsatt 0.6-7bar før jeg er opp på max av hva mitt oppsett leverer. ;)

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min veier 1600kg og har 800hk/900Nm og kjører på samme tid (min tid 10.32/225.7km/t.. BMW 10.44/227km/t) som han sin som har 875hk/1263 nm men bilen hans veier ca et halvt tonn mindre en min?? er det bare hos meg det høres feil ut? kjørte ikke han hele sesongen som var med det oppsette?

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår