Gå til innhold

BMW Power :D

Ranger emnet


Quicksilver

Anbefalte innlegg

Originally posted by Quicksilver

min veier 1600kg og har 800hk/900Nm og kjører på samme tid (min tid 10.32/225.7km/t.. BMW 10.44/227km/t) som han sin som har 875hk/1263 nm men bilen hans veier ca et halvt tonn mindre en min?? er det bare hos meg det høres feil ut? kjørte ikke han hele sesongen som var med det oppsette?

 

Har du noen gang tatt i betraktning utveksling? Du kan ha 2 helt identiske biler motormessig, men med forskjellig utveksling... hvem tror du vil gjøre stripa raskest? (dette er et lure spørsmål) hahaha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Quicksilver

min veier 1600kg og har 800hk/900Nm og kjører på samme tid (min tid 10.32/225.7km/t.. BMW 10.44/227km/t) som han sin som har 875hk/1263 nm men bilen hans veier ca et halvt tonn mindre en min?? er det bare hos meg det høres feil ut? kjørte ikke han hele sesongen som var med det oppsette?

 

 

Flere av de svenske bimmerne som har lavere tider enn deg da......

 

Starter jo å forstå hvorfor man kjøper supra(uten skilter) å bygger på vis man kan få ut 900hk uten store utfordringer. Men hva er egentlig gøy med dette?

Jeg som trodde disse suprane var spennede når de var trimma, men eneste trimmen de har er å snurre strikken en ekstra gang. :rolleyes:

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jocke Sahlin sin e30 m3 kjører jo på 9,76 / 237,89km/t med en sekvensiell kasse. Veier 1295kg startklar.

 

Effekt: 746hk ved 1,83bars ladetrykk. Og dette i en 2,3l bmwmotor!!!! :D :D Supra er fett, men m-power kan være like gromt!! Hvorfor dra halve jorda rundt, når man bare kan ta en ferge til tyskland ;) :op

-77 242 Turbo

-66 Ford 17m Super

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Asim

 

Har du noen gang tatt i betraktning utveksling? Du kan ha 2 helt identiske biler motormessig, men med forskjellig utveksling... hvem tror du vil gjøre stripa raskest? (dette er et lure spørsmål) hahaha...

 

så min som har utveksling til 380km/t ved 8.000rpm på 6. gir kommer hvordan ut mener du?

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bmw345

Den Bmw'en Får jo aldri feste da!!! Han spinner jo hele tredje gir! Kan følge sporene hans hele veien...

 

Sluttfarta er ikke så veldig langt i fra selv med en dårlig start. første repen jeg kjørte gikk på 11.xx men jeg hadde forsatt 224km/t

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Henrik H

Jocke Sahlin sin e30 m3 kjører jo på 9,76 / 237,89km/t med en sekvensiell kasse. Veier 1295kg startklar.

 

Effekt: 746hk ved 1,83bars ladetrykk. Og dette i en 2,3l bmwmotor!!!! :D :D Supra er fett, men m-power kan være like gromt!! Hvorfor dra halve jorda rundt, når man bare kan ta en ferge til tyskland ;) :op

 

det stemmer bedre liksom ;) helt enig jeg.. tenk om alle skulle hatt Supra.. det hadde vært kjedelig.

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by just crusing

 

 

Flere av de svenske bimmerne som har lavere tider enn deg da......

 

 

Jepp flere av de strippede Drag BMWene i sverige som veier 3-500kg mindre med sveiet sperre og uorginal girkasse kjører fortere..

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

 

det stemmer bedre liksom ;) helt enig jeg.. tenk om alle skulle hatt Supra.. det hadde vært kjedelig.

 

enda mer kjedelig om alle som hadde supra hadde hatt skilt på dem og;)

jeg har ventet siden 96 med å ta igjen med deg så der fikk du:D

 

mvh

"bråten"

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

 

 

Jepp flere av de strippede Drag BMWene i sverige som veier 3-500kg mindre med sveiet sperre og uorginal girkasse kjører fortere..

 

Nå som du er frempå må du ikke "glemme" å nevne at du kjørte på racefuel og stoooore dragradialer...... siden du prøver å hevde din bil som "gatebil" og de bmw`ene som dragbiler.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26"-11/16 er jo samme dim som gatedekkene bare mere riktig gummiblanding men det er forsatt gatedekk som jeg bruker til og fra banen og til streetracing ;) og jeg kjørte på raceing fuel men med samme trykk som jeg bruker til vanlig på 98 oct mappet. men jeg har pr i dag ingen Uorginale deler i driverket.. hverken girkasse, diff, mellomaksling eller drivaksler ;)

 

 

Edit: frempå?? bare forde jeg satte spørsmåls tegn ved at en bil som har MYE bedre vekt til effekt fordeling en meg har samme sluttfart?? BMW 1.4kg pr hk.. Supra 2kg pr hk

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kas

 

enda mer kjedelig om alle som hadde supra hadde hatt skilt på dem og;)

jeg har ventet siden 96 med å ta igjen med deg så der fikk du:D

 

mvh

"bråten"

 

Den svei hehehe ;) hva skjedde i 96?? :)

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår