Gå til innhold

Trime skoda octavia 1.9

Ranger emnet

ghost_84

Anbefalte innlegg

hvordan kan jeg få mere hk i skoda otavia 1.9 tdi 4x4 100 hk?

har var på http://www.tsracing.no og fått chipa den til 140 hk/355 nm

fra 100 hk/240 nm til pris av 6000kr, den går veldig bra etter jeg chipa den men har lyst på mere krefter.

ser på youtube at polakka har 240 i 1.9 tdi åsen får dem det til?

håper på rask svar,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

veit ikke om du har sett i denne tråden jeg men han har fiksa 160hk ut av 90 hk en sin, snakk med han du, han skriver bare engelsk...

http://www.bilforumet.no/octavia/211461-octavia-1-9tdi-from-90km-210nm-up-162km-347nm.html

men jeg vil tro det er snakk om 130 hk dyser og større turbo. lykke til og hold oss oppdatert :)

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at noen noen tdi`r får litt problemer med åpentfilter, senk i vei justerbart er uten tvil en god invistering, men er flere måter og gjøre det billigere på, jeg har 18" på "RS`n" og det er jeg fornøyd med, tar du 17" kan du få litt mere komfort hvis du tar litt høyere profil, men kan se litt smått ut hvis ikke eikene går helt ut, altså ikke kant felger, tar du 19" kan du få dekket næmere hjulbuen og fortsatt ha god klaring til bakken under bilen, og det blir nok ganske rått.. styling finner på milotec.de bsbildeler.no men RSfront er uten tvil finest hvis du har 2000-> modell. (rett på meg hvis jeg tar feil folkens) håper det hjalp litt :)

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha på 18" og det er mye hull i den grus veien, så holder 30 eller 35mm ville jeg tro, og det er uten tvil det billigste, det hjelper mye og bare få dekkene litt nærmere hjulbuene, senke fjærer på orginal dempere er ikke bra i lengden, pga vandringa på demperen, men det går fint... (rett på meg hvis jeg tar feil)

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 months later...
Lenke til kommentar
Del på andre sider