Gå til innhold

Trime skoda octavia 1.9

Ranger emnet

ghost_84

Anbefalte innlegg

har 140 hk 355 nm nå, har lyst på mere?

eksos? hvor mye mere for jeg vis jeg bygger det helt ut?

har noen erfaring med dump ventil på tdi? gir det noe mere gamp?

Tror du kan se litt på denne forumlinken. Nå har du en litt annen motorstyring i din Skoda med 100 hk TDI, men det skulle vel være muligheter der også?

http://www.rsklubben.se/vb/showthread.php?p=22271#post22271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville da tippe du kan kjøpe noen større dyser og kanskje litt større turbo, bygge ny eksos og sikkert konfilter. For ennå mer "pustehjelp" så må du vel sikkert ha større IC også vet jeg ikke helt men mulig du burde ha no mer kjøling til olja? Etter disse tingene så må du seff chippe bilen på nytt og da. Det er hvertfall sånn jeg har forstått trimminga av 1,9TDI motorene. Søk litt på google så finner du nok noe...husker jeg så på en side på engelsk som forklarte rimelig bra hva han hadde gjort på en Golf 4 1,9TDI som jeg tror var 105hk org. men han haddde tatt ut 230-250 av ca...

Lexus IS 200 -99

Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. dump på diesel er LATTELIG!! gir ikke en eneste hest extra. men folk skjønner at personen som kjører bilen er en KJEMPETUFS...

på 1.9tdi erd et som gjelder. puste bedre.. bli kvitt eksosen bedre.. mere diesel. og mere luft inn.

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider