dag123 Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 Merkar med engong om bilen går sidelengs når du gjer gass eller om den går framover.. Om ein ikkje ser det på hjula merkar en det vertfall når ein kjøyre tenkte vel mest på om det er synlige forskjeller..ved og se på ut siden på diffen..nummer evetuelt merker..slik at det blir lettere og finne en på høggern..kan jo ikke skru opp alle diffene jeg finner der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaSSeR Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 Det skal se ca sånn ut om du bruker en lommelykt å lyser inn der stikkakslingen går inn på diffen: Denne er havarert da, så de stengene som du ser inni der skal være hele på en ok diff. :) Har desverre ikke bilde av en diff uten sperre, men kan ta det neste gang jeg skal opp i verkstedet. Siter [o]'90 Opel Omega 2.0i [o]'90 Opel Omega 3000 24v [o]'96 Opel Vectra 1.7TD [x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs) [x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ner0 Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 jeg har en 98modell 2.0L 16v stv som jeg nylig kjøpte for litt mor og den er det sperre på.. man merker fort om det er sperre eller ikke.. selv på snø.. prøv å dra rundinger med nesen mot høyre så merker du det fort.. for har du ikke sperre vil den ikke dra no fint rundt men hvis du har det står framhjulet nesten rolig mens bilen går rundt og rundt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg