todleif Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Skulle bare nevne at jeg faktisk fikk 1 ener feil på xenon i langlys, både hos merkeverksted og Statens Vegvesen. Det er ikkje påbudt med høgdejustering og lyktespylere på fjernlys med xenon. Xenonsettet skal væra e-merka og lyktene skal væra godkjente for xenon. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Leser nesten mellom linjene her at du trenger et påskudd for å få kræsja bilen din?! Arrester meg om jeg er på vidda.. :jail Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg