Haansi Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Tenkte jeg skulle kjøpe fisheye til kameraet til dama til jul. Finner litt forskjellig på ebay.. http://cgi.ebay.com/Black-0-42x-Fisheye-Fish-Eye-Lens-for-Canon-EOS-REBEL_W0QQitemZ120333926239QQcmdZViewItemQQptZCamera_Lenses?hash=item120333926239&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A2|65%3A15|39%3A1|240%3A1318#ebayphotohosting Noen som vet om dette er noe tess? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Sånt som det er egentlig bare tull og kjøpe. Det blir ikke like bra som om du kjøper en skikkelig linse. Selv har en sånn, for vidvinkel, og der kommer hvert bilde med runde hjørner... Veldig irriterende. Jeg ville heller kjøpt en skikkelig linse ;) Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Akkurat ei slik du har, eller tilsvarende billiglinse? Greia er jo at oem-linsene koster en formue :\ Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Trenger ikke kjøpe OEM linse, kjøp Sigma eller Tamron.. feks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Hvilken pris ligger disse på da, rune? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Ebay-link er fint :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Facebook ga meg svaret! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Sånt som det er egentlig bare tull og kjøpe. Det blir ikke like bra som om du kjøper en skikkelig linse. Selv har en sånn, for vidvinkel, og der kommer hvert bilde med runde hjørner... Veldig irriterende. Jeg ville heller kjøpt en skikkelig linse ;) Det er jo ikke noe verre enn å croppe utsnittet du vil ha da.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Det er jo ikke noe verre enn å croppe utsnittet du vil ha da.. Eirik Sant det. Men hører litt mer rundt, så får vi se. Ei venninne av henne i klassen (går media og kom.) hadde visst kjøpt ei slik billiglinse på ebay, og den funka visst supert! Men spør du en pro fotograf om ei slik linse vil han vel uansett si at det er noe dritt. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg