henning_dt85 Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Hei! Skal rustsveise en amazon og skal starte med gulvet og vangene under. Er det dobbelt gulv i denne? Det er hvertfall det jeg ser da jeg fjernet den fremre tverrvangen. Det ligger enkelt gulv akkurat under vangen og dobbelt framover og bakover på hver side av vangen. Skal det være sånn eller skal det bare være en gulvplate? Takker for svar! Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoOdd Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Bilder!!!???? Mener å huske at det er enkelt gulv i amazon!! Jeg sveiset inn kun en stålplate på ca. 1,5mm i dørken i min amazon.. Mulig at det er sveiset noe før??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amazon121 Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Hei. Etter det jeg vet, så er det bare enkele plater, men det er overlapping på platene noen steder. Spes. litt fremfor tverrvangen. Az121... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 hjertlig! da skal vi få orden på gulvet.starter prosjekttråd nå. Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg