240-prosjekt Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Fargen på bilen spiller en stor rolle mener nå jeg. Selv har jeg rød bil. Oransje blink og rød bil er ikke helt en slager mener nå jeg. men mange biler kler org blinklys og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Jeg er så kul at jeg kjører rundt med orange blink på ene siden, og gult på andre :) Men, det kommer litt ann på fargen på bilen hvor bra orange blink ser ut. På sølv og svart er det imho finest med hvite... Baklyktene bør være originale, hvite/helrøde/sotede ser ikke ut som om de hører hjemme på bilen. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 orange blink er stygt.. us-blink er Ok :) "alle" ville ha orange blink når Anders (texascom) satte på det ;) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazoon Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 enig med leirvik, hvite blink er finest på 240... men smaken som baken da!:) Siter Opel Astra 1.4..... x - Volvo 245 90 mod! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,3 kimmi Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 er ikke mange som har oranje blink lys nå om dagen.så lurer på om jeg hever på det ass:) Siter 99" Kangoo 1.9 D 88" volvo 740 Tic FM2 Skrensar Lag *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvard Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Dette er jo ikke 900 forumet men en 940 med org blinklys bak ser jo ikke akuratt pent ut.. Strøkene org blinklys kan være tøft det å men spørs litt på fargen også.. Siter Div Volvo Bilcross Volvo 940t 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Det er to faktorer, er det gjennomført og (som nevnt av andre her), passer det bilens farge? Shameless whoring, men jeg syns fargen står til blinklysene iallfall: Det verste jeg ser er når noen har klare blinklys foran, oransje sideblink og sota bak. Men for all del, sikkert noen som mekker dette med triksing og miksing, og da skal jeg bøye meg i støvet ;) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Det er to faktorer, er det gjennomført og (som nevnt av andre her), passer det bilens farge? Shameless whoring, men jeg syns fargen står til blinklysene iallfall: Det verste jeg ser er når noen har klare blinklys foran, oransje sideblink og sota bak. Men for all del, sikkert noen som mekker dette med triksing og miksing, og da skal jeg bøye meg i støvet ;) Eirik men det der er vel ingen 240.. fargen og stilen på bilen har vel litt å si ja.. Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Trenger ikke være likt hele veien da... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Jeg synest også bilens farge har mye å si. Kontraster ser somregel bra ut. Det blir litt som chrome vs sorte lister, det avhenger av farge, etc. om det ser bra ut. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Jeg synest også bilens farge har mye å si.Kontraster ser somregel bra ut. Det blir litt som chrome vs sorte lister, det avhenger av farge, etc. om det ser bra ut. :word_ms Er ikke noen fasit på sånt, er alt etter smak, og åssen resten av bilen er... Ville f.eks aldri satt hvit blinklys på min hvite bil, må ha noe som bryter opp syns jeg :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Lakker plasten inne i lyktene dine sort maxx, hvis du ikke allerede har gjort det. :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Er egentlig smak og behag. Jeg personlig synet det er mye finere med hvite blinkers.. Noe på grunn av jeg synest orange blinkers skiller seg for mye ut.. Synest bilen ser ut som et slags fagekart når det er så mange foskjellige farger.. Derfor synest jeg der ser mye mere strøkent ut med hvite blikers.. Går mere i ett med lyktene og.. Men som sagt.. Er smak og behag.. Er mange som liker volvo orginal.. Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Desember 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 Lakker plasten inne i lyktene dine sort maxx, hvis du ikke allerede har gjort det. :) På Asconaen tenker du? har et par reservelykter jeg skal prøve det på, for å se om jeg liker det :) Blir litt sånn emo-maskara look syns jeg :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Desember 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 På Asconaen tenker du? har et par reservelykter jeg skal prøve det på, for å se om jeg liker det :) Blir litt sånn emo-maskara look syns jeg :D Emo look er iallfall ikke noe pent;) Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg