Gå til innhold

DEFA demontering

Ranger emnet

Jonaldo

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Jonaldo

Jeg har kjøpt meg en Mercedes 190E som jeg har begynnt å montere litt stereo i.

Fant ut at det ligger en DEFA-unit under dashbordet. Den er ikke i bruk, men den er tilkoblet.

Kan jeg bare koble fra og hive dritten?

Kan kontaktene som er koblet til den bare henge løst, eller skal de inn andre steder?

sikkert ikke no prob om du kaster det, hadde det sånn på gamle golfen, bare kasta hele driten, siden jeg ikke hadde bruk for den.. BTW grattis med ny bil da... solgt sierrævan??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonaldo

Kan jeg bare koble fra og hive dritten?

Kan kontaktene som er koblet til den bare henge løst, eller skal de inn andre steder?

Hvis du bare tar av hjernen så vil du ikke få startet bilen din. Du må koble sammen to av ledningene i den største koblingen for å få strøm til starteren. Husker ikke i hodet hvilken ledninger det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Delta

Hvis du bare tar av hjernen så vil du ikke få startet bilen din. Du må koble sammen to av ledningene i den største koblingen for å få strøm til starteren. Husker ikke i hodet hvilken ledninger det er.

ok, har bare sett under dashbordet jeg, der er det mange løse ledninger og slikt. og den tidligere eieren sa at han manglet hjernen.. jeg ser f. eks at sirenen er koblet ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Delta

Den gamle patriotmodellen heter 500, 500x, 700 eller 700X.

hei hei... jeg så i noen gamle papirer at den alarmen som har vært der heter DEFA E700.

noen som veit hvor mye ei ny ledningmatte koster?

klarer jeg å legge den opp selv.. tror ikke jeg klarer å sette sammen den gamle alarmen egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mfafa

Selge en flott Sierra til fordel for Mercedes 190E? :( Sistnevnte er kjent for bilindustriens værste seter ellerno.

joa...men mercedes er vel mercedes...vet ikke hvilken årsmodell han kjøpte men er den nyere enn faceliften er den vel mye bedre enn sierra...

Pluss småjentene liker mercedes ;)

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider