Jonaldo Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Jeg har kjøpt meg en Mercedes 190E som jeg har begynnt å montere litt stereo i. Fant ut at det ligger en DEFA-unit under dashbordet. Den er ikke i bruk, men den er tilkoblet. Kan jeg bare koble fra og hive dritten? Kan kontaktene som er koblet til den bare henge løst, eller skal de inn andre steder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by Jonaldo Jeg har kjøpt meg en Mercedes 190E som jeg har begynnt å montere litt stereo i. Fant ut at det ligger en DEFA-unit under dashbordet. Den er ikke i bruk, men den er tilkoblet. Kan jeg bare koble fra og hive dritten? Kan kontaktene som er koblet til den bare henge løst, eller skal de inn andre steder? sikkert ikke no prob om du kaster det, hadde det sånn på gamle golfen, bare kasta hele driten, siden jeg ikke hadde bruk for den.. BTW grattis med ny bil da... solgt sierrævan?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Sierraen er solgt vettu'! Skulle egentlig kjøpe Volvo 360, men endte opp med en Mercedes isteden..... Greit det da! Da prøver jeg å hive ut DEFA'en i kveld :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 husk å kobl sammen ledningen som går til starteren da, viss den går innom alarmen Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Okidoki.... Skal se om jeg finner noe som passer sammen under der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 si ifra hva den defa-hjernen heter a? da kan jeg kansje kjøpe den av deg, mangler en h-700 hjerne tror jeg.. Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by alex_ander3@hotmail.com si ifra hva den defa-hjernen heter a? da kan jeg kansje kjøpe den av deg, mangler en h-700 hjerne tror jeg.. Skal sjekke det jeg..... Den var grå hvertfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by alex_ander3@hotmail.com si ifra hva den defa-hjernen heter a? da kan jeg kansje kjøpe den av deg, mangler en h-700 hjerne tror jeg.. Den gamle patriotmodellen heter 500, 500x, 700 eller 700X. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by Jonaldo Kan jeg bare koble fra og hive dritten? Kan kontaktene som er koblet til den bare henge løst, eller skal de inn andre steder? Hvis du bare tar av hjernen så vil du ikke få startet bilen din. Du må koble sammen to av ledningene i den største koblingen for å få strøm til starteren. Husker ikke i hodet hvilken ledninger det er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by Delta Hvis du bare tar av hjernen så vil du ikke få startet bilen din. Du må koble sammen to av ledningene i den største koblingen for å få strøm til starteren. Husker ikke i hodet hvilken ledninger det er. ok, har bare sett under dashbordet jeg, der er det mange løse ledninger og slikt. og den tidligere eieren sa at han manglet hjernen.. jeg ser f. eks at sirenen er koblet ut.. Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Da har jeg litt å pusle med i kveld hvertfall :) Når jeg åpner døra, så begynner kupelyset å blinke i fast takt. Regner med at det har noe med alarmen å gjøre. Greit uansett å få ryddet opp i ledningsjungelen under der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by Delta Den gamle patriotmodellen heter 500, 500x, 700 eller 700X. hei hei... jeg så i noen gamle papirer at den alarmen som har vært der heter DEFA E700. noen som veit hvor mye ei ny ledningmatte koster? klarer jeg å legge den opp selv.. tror ikke jeg klarer å sette sammen den gamle alarmen egentlig.. Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Selge en flott Sierra til fordel for Mercedes 190E? :( Sistnevnte er kjent for bilindustriens værste seter ellerno. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by mfafa Selge en flott Sierra til fordel for Mercedes 190E? :( Sistnevnte er kjent for bilindustriens værste seter ellerno. joa...men mercedes er vel mercedes...vet ikke hvilken årsmodell han kjøpte men er den nyere enn faceliften er den vel mye bedre enn sierra... Pluss småjentene liker mercedes ;) Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by wicky124 Pluss småjentene liker mercedes ;) er ikke alle som liker det da.. sikkert bare noen små fjortiser som ser eg om en som kan kjøre de hvor som helst på fest og kjøpe røyk;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg