@lpher Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by Jonaldo Når jeg åpner døra, så begynner kupelyset å blinke i fast takt. Regner med at det har noe med alarmen å gjøre. Greit uansett å få ryddet opp i ledningsjungelen under der :) What?! LOL ;-) Aldri hørt om den varianten der før du ;-) Er vel helst lysdioden som skal blinke kjapt når døra er åpen...spørs om ikke det har vært en 'artigmann' på ferde når den dær ble montert du ;-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Startsperra fjernes ved å koble sammen den sorte/røde grove kabelen og den hvite/grønne! Resten KASTER du.... Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Alarmen var av typen 500..... Koblet fra og klipte ledninger for harde livet. Ikke startsperre på den tror jeg. Alt funket som normalt etterpå. Her er doningen min! Selger for 25,000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 regner ikke med at dette skal gå isammen med den 700 serien, men er det mulig at den gjør det? Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Vet ikke hvordan det er jeg..... Mulig det passer om hverandre, men kan ikke garantere noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Hei! Sitter DEFa-sirenen i bilen fortsatt? I så fall, er det den tpyen med to kodeknapper på? Står vel A og B på dem tror jeg... Er det noen følere(små plastbokser) koblet til den? Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Originally posted by VolvoTore Hei! Sitter DEFa-sirenen i bilen fortsatt? I så fall, er det den tpyen med to kodeknapper på? Står vel A og B på dem tror jeg... Er det noen følere(små plastbokser) koblet til den? er en grå sirene ja. og det står a og b på dem. tror ikke det er noen andre følere nei.. Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 lurer på om ikke jeg har både 500x og 700x hjerner liggende.. x'en står vel for glassknusesensor tror jeg.. mener jeg leste det et sted. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Originally posted by @lpher What?! LOL ;-) Aldri hørt om den varianten der før du ;-) Er vel helst lysdioden som skal blinke kjapt når døra er åpen...spørs om ikke det har vært en 'artigmann' på ferde når den dær ble montert du ;-) @lpher Det stemmer det han sier at kupe lyset blinker. For når man åpner døra med alarmen montert så gir boksen en svak pulserende strøm i jordingsledningen til dørbrytern slik at kupe lyset tennes når alarmen de-aktiveres. :) Du misforsto nok det med lyset med dioden hehe... ;) Uansett så skal rød med sort stripe og hvit med grønn stripe være til startsperra. Hilsen godkjent montør av Defa alarmen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Thanx Asim! Jeg har plukket hele greia nå, men kupelyset blinker like herlig i tidsintervaller....... Ikke startsperre på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 gå inn på defa sine hjemmesider der finner du koblingsskjema for alle alarmene dems. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Originally posted by ALJ_GSi gå inn på defa sine hjemmesider der finner du koblingsskjema for alle alarmene dems. Når alarmen er plukket ut, så må jo lyset få impulser fra noe annet......? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 blinklysreleèt? hehe.. :D Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Originally posted by Vantage blinklysreleèt? hehe.. :D Usansynlig det da.... Når jeg åpner døra tar det ca. 10 sekunder før det begynner å blinke i fast takt. Etter noen sekunder blinker det fortere.... En ting som slo meg nå. Tidligere eier byttet til et takpanel med lys og sånn sikkerhetsbeltlys som blinker fra en annen modell. Kan jo være noe krøll der da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 det hørtes litt logiskt ut Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg