VolvoTore Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Veit du om sirenen fungerer? Trenger den sårt.... Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Originally posted by VolvoTore Veit du om sirenen fungerer? Trenger den sårt.... Vet ikke om den funker, men regner med det..... Jeg trenger den ikke hvertfall ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Hvis du bare skal kaste den, så kan jeg betale deg for å sende den til meg... Hadde vært kjempesnilt av deg :) Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Originally posted by VolvoTore Hvis du bare skal kaste den, så kan jeg betale deg for å sende den til meg... Hadde vært kjempesnilt av deg :) Det kan jeg ordne vettu'.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 Hei igjen... Har sendt deg en pm... Håper dere alle har hatt en trivelig jul! Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 Du har PM tilbake.... Bare gi meg adressen så sender jeg det jeg har :) Orker ikke å kødde med gamle alarmer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Fikk du brukt noe av det eller VolvoTore? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Har bare åpnet det og kikket. Har ikke orket å begynne å skru ennå... det ble jo plutselig masse snø ute... Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 He,he... Morro med snø! Si fra hvis du får noe til å virke da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 heh Shermedes !! Det er en bil jeg ikke skal ha mer :D elendige kjøre egenskaper og røtne automatkasser. Jeg drepte en og ble veldig godt kjent med en lyktestolpe. Bilen valgte å fortsette i 4 giret selv om jeg forca den i 3. og etter 2 contraer så stoppa jeg i en lyktestolpe . skal ikke si at det bare var bilens feil :) Hadde hatt lappen i 2uker og kjøre iditot. http://havenot.gotdns.org/~mammut/min%20190E/ Rest In Pain. Hadde akkurat blitt ferdig med den værste delen av å montere anlegget faktisk den dagen. Også måtte jeg rive ut alt igjenn. Dritten i ælva. Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 huff...stakkar babybenZ Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by Mammut89 heh Shermedes !! Det er en bil jeg ikke skal ha mer :D elendige kjøre egenskaper og røtne automatkasser. Jeg drepte en og ble veldig godt kjent med en lyktestolpe. Bilen valgte å fortsette i 4 giret selv om jeg forca den i 3. og etter 2 contraer så stoppa jeg i en lyktestolpe . skal ikke si at det bare var bilens feil :) Hadde hatt lappen i 2uker og kjøre iditot. http://havenot.gotdns.org/~mammut/min%20190E/ Rest In Pain. Hadde akkurat blitt ferdig med den værste delen av å montere anlegget faktisk den dagen. Også måtte jeg rive ut alt igjenn. Dritten i ælva. jaja.. det ser ut til at det er enklere å komme til forstillinga nå da , men det var vel kanskje det som var meninga? :op Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 haha du kan si det sånn ja :) men er det en bil jeg ikke skal gidde å bruke tid å krefter på å bygge anlegg i så er det 190E. Trangt og jævelig overalt i tilleg til at når alt er som det skal så kommer det blekklyder fra overalt. De fleste biler går det ann å høre på litt bass uten at man trenger å ærge seg over resonans fra bilen men i de bilene her så er det ILLE hehe. I tilleg til at bensintanken sitter rett bak baksetet som gjør at du må dra fram en vinkelsliper og bli kvitt store deler av hathylla som består av metall og putte i no store bassreflekser. Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Ja jeg vet at det fins bitumen :) men de bilene her er dævve nok fra før av med 2 litern også putte 150kg med bitumen gjør ikke saken bedre :) Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg