RichiRich Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 regner med det er et bmw-verksted..? de burde ikke ta mange kronene.. men du bør kanskje ringe først, for tror ikke alle som jobber der har peil på de hjerne greiene :p kompisen min måtte hvertfall dit 2 ganger, for første gangen var det ingen "hjerne-menn" der :p nå vet ikke jeg om det helt sikkert er hjernen, men mest sannsynlig er det en sensor som er gåen, og da er vel hjernen stedet..? Siter [ ]1989 BMW E30 325i Sedan [X]1988 BMW E30 320i Cabriolet(VRAK) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Slenger ut noen bilder med ny bakfanger! Xenon LED skiltlyspærer ble også montert: og et par jeg likte godt :) (Xenon i kjørelysa ble montert etter bilde ble tatt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 RichiRich skrev: regner med det er et bmw-verksted..? de burde ikke ta mange kronene.. men du bør kanskje ringe først, for tror ikke alle som jobber der har peil på de hjerne greiene :p kompisen min måtte hvertfall dit 2 ganger, for første gangen var det ingen "hjerne-menn" der :p nå vet ikke jeg om det helt sikkert er hjernen, men mest sannsynlig er det en sensor som er gåen, og da er vel hjernen stedet..? Ja, Tronrud Bil/Bmw verksted. svipper bortom imorgen tidlig å hører jeg.. verdt et forsøk! :) hater sånne lampesymbol som lyser opp i displayet når jeg kjører..! Er nok sensoren ja, men skjønner ikke helt hvorfor den plutselig fløy på når sikringen for interiørbelysningen gikk...:confused: Hørt noe om at det sitter en føler under sete også som man kan koble av/på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 blien gådd på sortland for et par eiera sia? Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Ang ABS-lampa; prøv å koble av batteriet i en ca halvtimes tid, hender den da nullstiller seg. Hvis ikke, må du ha resettool og det må du på verksted for å gjøre ja. Spør BMW pent så kanskje! :) Ser bra ut den bilen din nå, men de eksos-stussene MÅ du bytte ut!;) Og vekk med ///M emblemet (eller i det minste plasser det riktig)..men det er nå min mening, din bil :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RichiRich Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Ryeng1 skrev: Ja, Tronrud Bil/Bmw verksted. svipper bortom imorgen tidlig å hører jeg.. verdt et forsøk! :) hater sånne lampesymbol som lyser opp i displayet når jeg kjører..! Er nok sensoren ja, men skjønner ikke helt hvorfor den plutselig fløy på når sikringen for interiørbelysningen gikk...:confused: Hørt noe om at det sitter en føler under sete også som man kan koble av/på? den begynte å lyse helt av seg selv på kompisen min sin bil.. men de finner det nok ut :) Siter [ ]1989 BMW E30 325i Sedan [X]1988 BMW E30 320i Cabriolet(VRAK) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 audiRR skrev: blien gådd på sortland for et par eiera sia? Det er mye mulig :) kjenner du en av eierne på bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Dr_S skrev: Ang ABS-lampa; prøv å koble av batteriet i en ca halvtimes tid, hender den da nullstiller seg. Hvis ikke, må du ha resettool og det må du på verksted for å gjøre ja. Spør BMW pent så kanskje! :) Ser bra ut den bilen din nå, men de eksos-stussene MÅ du bytte ut!;) Og vekk med ///M emblemet (eller i det minste plasser det riktig)..men det er nå min mening, din bil :) Ja, fikk høre av en kompis av meg istad at jeg skulle prøve det, så blir gjort etterpå :) angående emblemet, så var jeg usikker selv om det skulle på, og isåfall hvor det skal stå.. hvor står det orginalt? Kommer oval bakpotte/endestuss etterhvert.. begynner å butte litt med penger fortiden ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Begynner og komme seg allerede. Ser bra ut! :) Enig med Dr_S i om at M emblemet må bort.. Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 wallah skrev: Begynner og komme seg allerede. Ser bra ut! :)Enig med Dr_S i om at M emblemet må bort.. Takker for det! Nja, litt delte meninger angående M-merke.. Syns det er greit å sette det på da bilen har full M-tech styling, men vurderer å flytte litt på det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haug2k Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Bort med eksostuten og M-merket så blir den så bra så ;) Siter -96 320i M-Tech Cab [solgt] Gamlebilen 325i E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 haug2k skrev: Bort med eksostuten og M-merket så blir den så bra så ;) Hehe, ingen her inne som liker M-merket altså.. =/ liker det cleanest mulig, men syns M-tech merket gjør seg litt bak der.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 m-merket må bort, ellers så har du en nydelig bil!:) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 biring skrev: m-merket må bort, ellers så har du en nydelig bil!:) Vi får se til helgen ;) lyst til å fjerne vindusviskern bak også, så da gjøres begge deler i samme slengen evt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerMartin91 Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Ryeng1 skrev: Slenger ut noen bilder med ny bakfanger! Xenon LED skiltlyspærer ble også montert: og et par jeg likte godt :) (Xenon i kjørelysa ble montert etter bilde ble tatt) Har ikke sett bilen din etter at du bytta jeg, ble drit pent da :) Siter Med vennlig hilsen Per Martin BMW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg