Dr_S Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Er vel strengt att ingen ny bakfanger...men en kopi innsats på org fanger :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 PerMartin91 skrev: Har ikke sett bilen din etter at du bytta jeg, ble drit pent da :) Takk for det :) du får se den i real life imorgen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Jess da, fikk gjort litt idag også :) - Fjernet M-tech emblemet bak (til glede for de fleste) - Innvendig vask - Utvendig vask (kan jo vaske bilen 4 ganger daglig i dette været) Imorgen blir vindusviskern bak fjernet.. Kommer bilder av dette senere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerMartin91 Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Ryeng1 skrev: Takk for det :) du får se den i real life imorgen ;) Stemmer det ;) Siter Med vennlig hilsen Per Martin BMW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Får ta en liten update her også da :) ikke gjort store greiene i det siste, venter på sort grill, Xenon i grøftelys og nye grøftelys grunnet dugg.. Ellers ble det en liten Photoshoot her forleden, Legger ved noen bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Da var årets siste photoshoot unnagjort ;) rakk ikke ta så mange bilder før det ble mørkt, men noen ble det da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Legger inn samme spørsmål her som på PhotoShop tråden, siden det er litt stille der for tiden.. Vurderer å lakkere panseret og div på bilen min sort, men vil gjerne få testet ut dette skikkelig i PhotoShop først. Så, jeg lurte på om noen kunne gjøre om et par småting på dette bildet: 1. lakkere taket sort 2. lakkere taket og panseret sort 3. lakkere taket,panseret og speilene sort 4. lakkere taket sort og fjerne takrailsene Håper noen kan fikse dette for meg! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarius Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 Ryeng1 skrev: Noen som vet om man får taki en liten takspoiler til Touring? sett litt på GSbildeler og Koed, men finner ingenting.. Bestilte forresten Greenfilter kit igår, så får dette iløpet av neste uke :) først å fremst en meget fin touring du har. motortechnik.no] har takspoiler til touring. http://motortechnik.no/3_serie/E36/utstyr_og_tilbehoer/utstyr-styling-utvendig/Side11.htm#pg30 koed har også. https://www.koed.no/2.1.asp?kattype=e36&katstate=nyt&menulinkid=29&undermenuid=9&page=3 Siter Member of BMW Car Club Norway -98 E36 316i Touring http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=108392 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=49048 Det viktigste er ikke å vinne,men å spinne og husk. Bruk vett, ligg bredt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 vidarius skrev: først å fremst en meget fin touring du har. motortechnik.no] har takspoiler til touring. http://motortechnik.no/3_serie/E36/utstyr_og_tilbehoer/utstyr-styling-utvendig/Side11.htm#pg30 koed har også. https://www.koed.no/2.1.asp?kattype=e36&katstate=nyt&menulinkid=29&undermenuid=9&page=3 Takk for det, hyggelig at folk liker bilen :) Se her ja.. Leitet igjennom Koed to ganger nå, men ikke funnet noe.. Men nå fant jeg spoileren vettu! takker for link. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 nice Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Ble tatt noen kveldsbilder her om dagen så slenger ut noen av dem :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Da var ny orginal M-tech frontfanger kjøpt da den som sitter på har litt små rift og er en kopi versjon..slenger ut et par bilder av den etterpå :) fikk også hentelapp på posten om at klare grøftelys,xenonkit til grøftelysa og sort grill var kommet! dette blir hentet og montert på fredag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Blir bra det vettu! :) Litt soting nå av vindu, så ser bilen veldig bra ut! La merke til GReddy stickersen, er det noe du har satt på eller forrige eier? Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 wallah skrev: Blir bra det vettu! :) Litt soting nå av vindu, så ser bilen veldig bra ut! La merke til GReddy stickersen, er det noe du har satt på eller forrige eier? Jada, blir stas! :) toning av rutene blir gjort utpå nyåret en gang :) Greddy merke er nå borte da jeg traff en svær isklump istad.. Tok hele fangeren i samme slengen =/.. Så, jeg er veldig glad for at jeg fikk kjøpt meg ny idag! kjedelig, men sånn er det med is under snøen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Åj, ja er fort gjort.. Flaks at du har en på lur da! :) Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg