Gå til innhold

Min E36 320i Touring M-tech

Ranger emnet

Ryeng1

Anbefalte innlegg

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ooo den front fangeren så ikke bra ut. kjedelig når sånt skjer. håper det ikke blir lakk forsjell når du får på ny frontfanger da. så du ville lakkere tak panser osv sort. hermer du eller hehe nei da bare tuller. det blir tøft på rød bil synes jeg men vet ikke også sort tak ville sett ut men panser blir sikkert bra.

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooo den front fangeren så ikke bra ut. kjedelig når sånt skjer. håper det ikke blir lakk forsjell når du får på ny frontfanger da. så du ville lakkere tak panser osv sort. hermer du eller hehe nei da bare tuller. det blir tøft på rød bil synes jeg men vet ikke også sort tak ville sett ut men panser blir sikkert bra.

Nei, den ble delt i to enkelt og greit! ;) ny M-tech fanger ligger klar til lakkering, må bare spare litt penger først.. ble litt uventet detta her.. Angående panser så blir det holdt rødt, men skal istedet lakkere det opp igjen siden det er en del steinsprut på det og et par små rustbobler på den ene kanten.. Er også en mulighet at taket blir lakkert svart til sommer'n, Men må se ann litt da jeg skal kjøpe meg nye 17'' kantfelger som ikke blir så billig er jeg redd :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Synd at du ikke vil klare å beholde bilen...var et fint eksemplar det her!

Ellers synes jeg du bør opplyse i annonsen at den nylig har vært skadet. Selv om det kanskje bare var plasten som gikk fyken? Og hvor er den M-tech bakfangeren du skriver i annonsen du har? =) *pirkepirke*

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at du ikke vil klare å beholde bilen...var et fint eksemplar det her!

Ellers synes jeg du bør opplyse i annonsen at den nylig har vært av veien med skade osv. Og hvor er den M-tech bakfangeren du skriver i annonsen du har? =) *pirkepirke*

Ja, litt små kjedelig er det.. Men men.. får kjøpe meg Bmw igjen senere!

angående skaden, så gikk det kun utover frontfangern og var ikke store greiene, så gidder ikke nevne dette da det har lite betydning. Hvis man først skriver dette i annonsen, så begynner folk å tenke og lure så innmari osv osv.. og det blir litt feil inntrykk syns jeg siden det ikke skjedde noe mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, litt små kjedelig er det.. Men men.. får kjøpe meg Bmw igjen senere!

angående skaden, så gikk det kun utover frontfangern og var ikke store greiene, så gidder ikke nevne dette da det har lite betydning. Hvis man først skriver dette i annonsen, så begynner folk å tenke og lure så innmari osv osv.. og det blir litt feil inntrykk syns jeg siden det ikke skjedde noe mer..

det er jo en viktig opplysnig vist du ikke opp lyser om en så opplagt ting som skadet frontfanger. da ville værtfall jeg ha tenk hva er det jeg ikke ser som han ikke opplyser om.

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...